ik word hier zoooo moedeloos van...*zucht*

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lousje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 22:47

Zoals ik begrijp was de zwangerschap niet gepland en dus probeer je er het beste van te maken. TS wil iig nog werken er zijn zat mensen die dat niet willen ;)
Maar het uwv is één grote rompslomp, heb er zelf ook weleens heel gedoe mee gehad en over paar maanden mag ik weer het traject in, ben zelf ook zwanger en dit is wel gepland maar tijdelijk contract van een jaar. Dit word denk niet verlengd omdat ik veel ziek ben en mijn kind gaat niet met 2.5 jr naar de creche dus hoeven ze het ook niet te verlengen. Tegenwoordig geven bedrijven weinig vast contracten of na jaar of 3 en daarom heb ik maar gewoon het risico genomen omdat ik niet nog 3 jaar wilde wachten. Dus het is makkelijk oordelen met eerst een vaste baan zoeken.

Waarom zoek je geen oppaswerk in de buurt, heb ik even naast mijn baan gedaan en zo komt er toch geld binnen. Vaak in barendrecht enz is er wel wat te vinden. Je kan bij mrNosey op de site kijken en er is nog een site waar aardig wat in de buurt staat.
Toevallig hoorde ik van mijn vriend dat ze bij Basita mensen zoeken om schoon te maken, mss ook een optie.

Wat de uitkeringen betreft is het heeeeeel vervelend maar echt er achteraan blijven zitten, meer kan je ook niet doen denk ik. Succes!

timilon

Re: ik word hier zoooo moedeloos van...*zucht*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-09 00:27

dank je lousje22,ik ga gelijk snuffelen op de site van mrNosey.
het gaat me wel benauwen,ik heb nog een paard die ook moet eten(ben wel een oplossing aan het zoeken dmv bruikleen) en dalijk natuurlijk de kleine en ikzelf.
ik wil zeker werken,maar wat er al is aangehaald: met m'n 20 weken zwangerschap word ik niet zomaar meer aangenomen,een vast contract is tegenwoordig zeldzaam en daarbij word ik natuurlijk steeds duurder voor een werkgever.
ik word dit jaar 23,dus val dan niet meer onder jeugdloon.
ik vind het best moeilijk om door te blijven vechten met dit soort dingen,maar het moet echt anders leef ik dalijk op straat.

Nimue

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 11:37

Kun je het niet uitzingen tot je na je zwangerschap weer gaat werken (want zo te lezen ben je dat wel van plan)? Of is dat financieel echt onhaalbaar?

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-09 12:03

dat is finacieel echt onhaalbaar,ik heb echt 0,0 inkomen momenteel.
dat is eigenlijk het hele probleem,als ik wel een bepaald inkomen had dan zou ik niet zomaar een uitkering willen.
immers ik ben jong en gezond,dus een gewone 40 urige werkweek is normaal.
hoewel dat dalijk met de kleine wel even wat moeilijker word,maar komt tijd,komt raad wat dat betreft.
ik moet gewoon nu geld hebben voor alle rekeningen die op blijven lopen,en voor de eventuele huur van het huisje straks.

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 12:31

heb je inmiddels je digi-d code?
Zoja dan kun je weer opnieuw bijstand aanvragen en evt spoed erachter zetten.
Dan heb je binnen een paar weken geld.
Waar is de vader van het kindje eigenlijk?
Woon je niet met hem samen?

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-09 11:51

ik mag vandaag weer naar het UWV,daar is ook de contactpersoon van SoZaWe.
ik ben benieuwd wat eruit gaat komen...
de digi-d code heb ik nog steeds niet,ik moet nog 2 dagen wachten op de brief met het wachtwoord.
de vader van het kindje moet eerst leren voor zichzelf te zorgen,ik heb wel contact met hem maar ik woon niet met hem samen helaas.
dat is sowieso een heel verhaal op zich,wat in principe buiten mijn situatie staat.

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-09 16:56

nou,vandaag weer naar het UWV geweest...
en ik ben in principe nog niets wijzer.
ik ben nu wel ingeschreven bij het werkbedrijf(dus het hele gedoe met digi-d code was niet nodig:S),dus moet 5 sollicitatie's per week versturen.
over mijn uitkering was er geen duidelijkheid,de vrouw waar ik vandaag mee heb gesproken zou voor mij uitzoeken wie mijn aanvraag op een uitkering in behandeling heeft.
ik hoor vrijdag meer,dus weer een week geldloos voorbij...

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-09 13:15

nou,de aanvraag voor een bijstandsuitkering duurt 6 tot 8 weken.
na 4 weken kan ik een voorschot aanvragen.
ik heb nu ook de naam en een telefoonnummer van een contactpersoon,dus als ik op de 4 weken zit ga ik maar eens bellen voor een voorschotje..
tjonge zeg,als je er zelf niet dag en nacht mee bezig blijft kom je gewoon niets te weten.
ik ben blij dat ik nu iig weer een stapje verder ben,al duurt t naar mijn gevoel nog eeuwen.

nowornever

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 14:02

Jeetje dat duurt allemaal wel erg lang allemaal.

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-09 16:50

hahahahahaha,sorry...
ik moest even smakelijk lachen: ik heb een brief gekregen voor een werk- en reïntegratieproject bij een basketbal-club.
ik heb even op de site gekeken,en inderdaad zetten zij zich in om werkloze jongeren met top-basketballers(uit amerika) in contact te laten komen en zo de jongeren een rolmodel voor te schotelen.
ook mogen de werkloze jongeren bij elke thuiswedstrijd gratis naar de wedstrijd kijken,en proberen ze om de werkloze jongeren aan het sporten te krijgen.
want,zo denken ze,sport is een prima reintegratie-middel.
kortom,ik moet met mijn 22 weken zwangerschap een beetje opkijken tegen een paar mannen die leuk een balletje kunnen gooien,en misschien zelf wel gaan basketballen terwijl mij dat werkelijk geen ruk boeit.
alles rondom paarden/dieren vind ik leuk,voor de rest houd ik niet van sport.
echt waar,ik vind dit echt geld-weggooierij.
geef mij gewoon mijn uitkering,duw me een paar vacatures in handen en klaar is kees,toch?

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-09 09:40

nu breekt mijn klomp!!
ik ben een dag op bezoek bij m'n moeder,en bel met de thuistelefoon naar SoZaWe.
nummer is herkenbaar,dus er werd gelijk gevraagd waar ik nu was en wat ik daar aan het doen was.
ik mag bij gods gratie een dag op bezoek(kosten worden betaald door m'n moeder!)maar ik mag GEEN nacht blijven slapen.
ik moet dus verantwoording afleggen aan een of andere muts,die mijn dossier nog niet heeft bekeken(ligt er verdomme al 4 weken!!)en een verzoek indienen als ik een nacht wil logeren bij mijn moeder.
hallo,en al die buitenlanders die de hele zomer naar familie in hun thuisland gaan dan?!
ik vind dit echt van de zotte!
ik snap dat als ik naar het buitenland ga voor meerdere dagen dat ik dat moet laten weten,maar dit....

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 09:47

UWV zal wel redeneren dat je beschikbaar moet zijn voor werk.
Maar ik snap dat je er moedeloos van wordt.

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-09 09:57

ja,dat snap ik.mar dit stukje heeft niets met het UWV te maken.
stoom komt uit m'n orenen das mooi,want ik moet ook nog aangifte gaan doen ivm valsheid in geschrifte dus ze kunnen hun lol op allemaal.

Chiva

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 09:58

De mensen die altijd maar aan het afgeven zijn op allerlei instanties moeten zichzelf eens achter de oren gaan krabben en eens bij zichzelf te raden gaan.....

Instanties zijn er niet om jou te zieken, maar om jou te helpen. En als je er zelf een zooitje van maakt, door bijvoorbeeld te laat te zijn met je aanvraag, geen of nauwelijks administratie aan te leveren, je niet aan de regels te houden of anderzins niet mee te werken aan wat er van je gevraagd word, dan volgen er sancties, simpel. Regels zijn nu eenmaal regels, maar klaarblijkelijk is het moeilijk te begrijpen dat het nu eenmaal zo werkt.

UWV wordt altijd maar afgeschilderd als een onmogelijke organisatie, net als de Sociale Dienst. Terwijl feiten leren dat 99,9% van de gevallen het de schuld van de client is die er met de pet naar gooit, al dan niet met opzet. De client levert geen spullen aan, werkt niet mee of is veel en veel te laat met indienen van een aanvraag tot uitkering, maar wil wel ala minute zijn of haar geld hebben anders is het een k*t organisatie. Zo werkt het nu eenmaal niet!

En dat je niet op bezoek mag bij een familielid of ergens mag slapen is klinkklare onzin! En ja, dat durf ik glashard te beweren! Zo komen dus de leugens de wereld in, door dit soort sprookjes. Van iedere client wordt verwacht dat hij/zij actief zoekt naar werk, en minimaal 1x per week een actieve sollicitatie verricht, en zich beschikbaar stelt voor werk. Maar familiebezoek e.d. mag heus wel. kom op zeg! Van dit soort dingen word ik wel een beetje boos, flauwekulverhalen.

Lousje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 15:51

@ chiva werk jij toevallig daar ofso :+

Je kan veel zeggen maar er gaat echt veel mis of duurt te lang bij instanties als het uwv. Heb er jaren terug zelf ervaringen mee gehad en was toch echt op tijd met alles aanvragen en hield me netjes aan de regels maar ze liepen gewoon langs elkaar heen.

Tuurlijk zijn er heeeeel veel mensen die het gedoe aan zichzelf te danken te hebben, maar om nou meteen iemand lichtelijk persoonlijk af te schilderen :n Dat ze er niet zijn om je te zieken logisch, alleen duurt het allemaal zo verdomd lang vaak ook als je alles volgens de regels doet en als het om geld gaat kan ik me voorstellen dat sommige mensen dat het liefst zsm willen, zeker als je huur oid moet betalen.

Ik moet over een tijd ook ww en als de overgang van ziektewet naar zwangerschapsverlof (werkgever -> uwv) niet goed verloopt dingen aanvragen. Vraag me echt af of dat goed zal gaan...

Chiva

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 16:04

Nee, ik werk er niet ;) Maar ben ervaringsdeskundige (klinkt nu ook alsof ik een hopeloze uitkeringstrekker ben maar goed) - Ik ben langdurig arbeidsongeschikt. Mijn ervaring is dat 1.) het weliswaar een logge organisatie is, maar 2.) Als je zelf initiatief neemt en je netjes je spullen aanlevert en vooral BLIJFT vragen maar vooral NETJES BLIJFT, je gewoon normaal behandelt wordt.

De dingen die ik hier lees zijn echt fabeltjes! Maar UWV heeft - terecht - geen medelij met mensen die er zelf bewust met de pet naar gooien en niet meewerken aan reïntegratie, of spullen niet of te laat inleveren, werkbriefjes niet terugsturen, liegen over inkomsten, niet solliciteren, niet actief zijn, noem maar op. Ik bedoel hier niemand persoonlijk mee, maar als er acties ondernomen worden voor je, hoe gek het ook klinkt, DOE MEE! Ik heb bijvoorbeeld testen ondergaan waarbij ik naar inktvlekken op de muur moest kijken en vertellen wat ik er in zag. Je kunt dan denken: WTF moet ik daarmee???? Maar je kunt ook gewoon denken: Ik doe er alles aan om aan werk te komen en mee te werken aan rea, en UWV te vriend te houden. Uiteindelijk heb je jezelf er mee als je het niet doet.

Lousje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 16:16

Haha okee ;)
Jij heb dan gelukkig goede ervaringen ermee, ik werkte hiervoor bijna altijd via uitz bureau met tijdelijke opdrachten en heb dan ook meerdere keren ermee te maken gehad en zoals ik al zei niet allemaal goed helaas. Toevallig ken ik iemand die ook al 2 mnd wacht op uitkering, die d'r contract is niet verlengd en ook zwanger dus ww maar schiet niet op en van haar weet ik ook zeker dat ze op tijd was en netjes is.

Kan wel begrijpen dat ts dat met dat basketbal niet echt ziet zitten, ik ben ook iemand die mee wil werken maar moet er wel het nut van inzien en dat zie k hier ook niet zo in. Plus dat ze nog is zwanger is dus sporten is dan echt niet altijd een pretje (moet er niet aan denken, laatst de trap op rennen bij de metro was al teveel)

Denk dat het echt verschillend is en er ook bepaalde groepen zijn die wat makkelijker zijn met verzaken. Wil niemand hiermee beledigen 8-) (voordat ik meteen aangevallen word)

Verder is het jou mening of je het met de ts eens bent of niet ;)

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 16:27

UWV gaat wel een hoop mis.
En ik spreek dan uit ervaring.
Overal moet je achter aan bellen, zeker als je geld krijgt van UWV.
Terugbellen doen ze nooit of een week te laat.

Soms moet je tevreden zijn met wat mindere baantjes.
Van daaruit kan je weer gaan zoeken naar een betere baan.

Nimue

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 18:12

Chiva, ik ben het met jou eens dat je het beste aan alles mee kunt doen, je wilt immers de instantie die jou eigenlijk voor niks geld schenkt wel te vriend houden. Ik ben ook altijd lief gebleven tegen de IBG, al kon ik ze soms wel schieten. ;)

Aan de andere kant snap ik de houding van de TS naar dat basketballen wel. Zij wil helemaal geen reïntegratieproject, ze kan nu gewoon even een paar maanden niet aan werk komen omdat ze zwanger is. Zij wil die paar maanden overbrugd hebben en daarna gewoon op eigen houtje weer aan de bak. Dat is toch anders dan wanneer je het UWV echt nodig hebt om aan werk te komen of wanneer je langere tijd van ze afhankelijk bent, ik snap wel dat je er dan wat kritischer tegenover staat.

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-09 09:08

Chiva schreef:
De mensen die altijd maar aan het afgeven zijn op allerlei instanties moeten zichzelf eens achter de oren gaan krabben en eens bij zichzelf te raden gaan.....

Instanties zijn er niet om jou te zieken, maar om jou te helpen. En als je er zelf een zooitje van maakt, door bijvoorbeeld te laat te zijn met je aanvraag, geen of nauwelijks administratie aan te leveren, je niet aan de regels te houden of anderzins niet mee te werken aan wat er van je gevraagd word, dan volgen er sancties, simpel. Regels zijn nu eenmaal regels, maar klaarblijkelijk is het moeilijk te begrijpen dat het nu eenmaal zo werkt.

UWV wordt altijd maar afgeschilderd als een onmogelijke organisatie, net als de Sociale Dienst. Terwijl feiten leren dat 99,9% van de gevallen het de schuld van de client is die er met de pet naar gooit, al dan niet met opzet. De client levert geen spullen aan, werkt niet mee of is veel en veel te laat met indienen van een aanvraag tot uitkering, maar wil wel ala minute zijn of haar geld hebben anders is het een k*t organisatie. Zo werkt het nu eenmaal niet!

En dat je niet op bezoek mag bij een familielid of ergens mag slapen is klinkklare onzin! En ja, dat durf ik glashard te beweren! Zo komen dus de leugens de wereld in, door dit soort sprookjes. Van iedere client wordt verwacht dat hij/zij actief zoekt naar werk, en minimaal 1x per week een actieve sollicitatie verricht, en zich beschikbaar stelt voor werk. Maar familiebezoek e.d. mag heus wel. kom op zeg! Van dit soort dingen word ik wel een beetje boos, flauwekulverhalen.

hier wil ik dus wel even op reageren:
ik ben al vanaf 6 januari bezig met de aanvraag voor een uitkering.
ik lever alle gegevens VOOR de uiterlijke inleverdatum in.
ik wil inderdaad geld ja,omdat ik momenteel niet aan het werk kom(ben verhuisd van een kleine naar een grote stad in de hoop meer werkgelegenheid te vinden,wat helaas niet zo makkelijk was als ik dacht)
"helaas" ben ik ongepland zwanger geraakt,dat KAN weleens gebeuren en het is niet altijd makkelijk om te kiezen of je je kindje al dan niet wilt houden.
ik heb voor de "optie" houden gekozen,na lang wikken en wegen.

mijn moeder mag vanwege prive-zaken niet meer bij mij op bezoek komen,dus zal ik afentoe naar haar toe moeten.
en als mij duidelijk aan de telefoon word gezegd dat ik NIET uit rotterdam weg mag ivm de aanvraag voor een uitkering,dan gaan mijn haren overeind staan.
dit is GEEN leugen of flauwekul zoals jij zo makkelijk kunt zeggen/beoordelen terwijl jij er niet bij hebt gezeten toen ik de dame van SoZaWe aan de telefoon had.

'smiddags heeft ze terug gebeld ivm het voorschot,en was ze gelukkig een stuk vriendelijker(ik was 'sochtends vrij kortaf na haar "terechtwijzing")
wel moest ze allerlei zaken weten van de mensen waar ik nu woon,ze gaf aan dat ze dat normaal in een persoonlijk gesprek deed maar nu moest het maar even via de telefoon:S
dat vind ik ook niet helemaal correct,immers ik ga NIET over de financiele kant van de mensen waar ik bij woon.
ik heb haar 'smiddags uitgebreid bedankt voor haar medewerking,want ik kan deze week mijn voorschot tegemoet zien,heel fijn!

ik ben het er zeker mee eens dat je je moet inzetten om aan werk te komen/je uitkering te behouden.
dat is niet meer dan normaal.
maar als ik een brief krijg voor een werk en reintegratieproject met als doel mij aan het "sporten" te krijgen,want dat zou een van de belangrijkste dingen voor reintegratie zijn,dan snap ik even niet hoe dat zit met een meid die 23 weken zwanger is.
ze kunnen me beter uitnodigen voor een bepaalde cursus(bijv. administratief) dan kan ik nuttiger aan het werk gezet worden dan met een potje basketbal.

overigens wist de mevrouw van SoZaWe niet eens dat ik zwanger ben!ik heb het overal duidelijk aangegeven,maar blijkbaar is lezen en samenwerken met UWV erg moeilijk.

Chiva

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 09:26

TS, tussen de regels door lees ik toch behoorlijk wat troubles in jouw persoonlijke situatie en dat zal zeker meespelen in jouw aanvraag. Als de mevrouw van SoZaWe jou persoonlijk nooit gezien heeft (en UWV wellicht niet afdoende gemeld heeft dat jij op dit moment in verwachting bent) dan kan het idd voorkomen dat je ten onrechte op een rea traject als dit geplaatst bent. Stom misschien, maar niet geheel raar, ze kan door de telefoon niet ruiken dat jij zwanger bent natuurlijk. :)

Verder blijf ik er bij dat het onzin is dat jij je woonplaats niet zou mogen verlaten. Misschien niet een vakantie nee, maar heus wel voor een dag, of twee dagen. Het is geen gevangenissituatie waarin je verkeerd neem ik aan?

Maar bedenk wel goed - je KRIJGT geld van de Sociale Dienst, daar staat een hoop tegenover. Daar waar je normaliter werk verricht voor geld, worden er nu andere dingen van je verwacht voor het geld dat je krijgt. Daar denken heel veel mensen niet bij na en dat zou best wel eens mogen. Velen nemen het maar voor lief "Want ik heb er recht op". Pardon? Je mag BLIJ zijn dat Nederland wat dat betreft nog zo'n verzorgingsstaat is waar je gewoon geld kunt krijgen op het moment dat je er zelf niet voor kunt zorgen, in andere landen is dit soms heel anders! We zijn wat dat betreft gewoon een beetje te veel verwend.

Ik zeg niet dat je geen recht zou hebben, maar wil je alleen maar duidelijk maken dat je het allemaal eens wat minder vanzelfsprekend zou moeten nemen ;)

Overigens... sinds 6 januari? UWV heeft 8 weken de tijd om jouw aanvraag in behandeling te nemen en een oordeel te nemen, dus zo lang wacht je nu ook weer niet. Pas ná deze tijd kun je om een voorschot vragen. Ja, het klinkt lang, maarrrrr... zo is de wetgeving (helaas).

Tenslotte... dat SoZaWe wil weten hoe het met de financiën van jouw huisgenoten gesteld is, is ook niet gek want feitelijk wordt iedereen waarmee jij samenwoont gezien als een lid van jouw "familie", of jij er nu een relatie (in de breedste zin van het woord) mee hebt of niet.

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-09 09:50

ik heb zeker een hoop troubles in mijn prive-situatie(zie bijv. ook topic; iemand besteld op mijn naam)
de mevrouw van SoZaWe kan idd niet ruiken dat ik zwanger ben,maar ze kan wel lezen neem ik aan?!

ik dacht ook dat het onzin was dat ik m'n woonplaats niet mocht verlaten(tenzij voor langdurig verblijf ergens anders OF vakantie)
maar zo heeft mevrouw het echt gezegd:waar zit je nu,want je belt met een...nummer.
ik:ik ben bij mijn moeder op bezoek
mevrouw: ow,en waar is dat?woont u daar?
ik: in....,ik woon hier niet,ik ben alleen op bezoek.
mevrouw: dat is niet de bedoeling,u mag uw woonplaats NIET verlaten als u dat niet heeft gemeld.
voor deze ene keer zie ik het door de vingers,maar zodra u een nacht bij uw moeder(of ergens buiten je woonplaats) verblijft dient dat gemeld te worden.

ik ben ook erg blij dat er zoiets is als het uwv,want inderdaad is nederland een van de weinige landen waar dit zo geregeld is.
en dat je dan met bepaalde dingen mee moet doen,snap ik ook.

ik heb 6 januari aanvraag voor ww ingediend,dit werd afgekeurd.
2 weken later heb ik alles voor een bijstandsuitkering in orde gemaakt,en voor 5 feb ingeleverd.
nu zijn de 4 weken om van de aanvraag op bijstand,en kan ik dus een voorschot aanvragen.dit heeft SoZaWe me zelf verteld.
de aanvraag op bijstand kon in totaal 6 tot 8 weken duren,wat dus betekend dat ik ongeveer 3 maanden totaal moet wachten op een uitkering.

SoZaWe kan bij alle gegevens,ook bij de gegevens wie al dan niet werkt in dit huis.
daarbij ga ik NIET in iemand anders financiele zaken zitten snuffelen,dat moet SoZaWe dan maar zelf doen als ze het moeten weten.
overigens komen ze binnenkort langs om te kijken of ik wel een eigen kamer heb in dit huis,dan is er toch ook ruimte om met de andere bewoners te praten lijkt me.

maar goed,ik krijg deze week een voorschot,waar ik heel blij mee ben.
in de aankomende 4 weken zou mevrouw PROBEREN m'n uitkering rond te krijgen.
ik ben blij dat er nu eindelijk schot in de zaak komt.
zo zie je wel weer dat als je zelf nergens achteraan zit je ook niets gedaan krijgt.
ik ben blij dat ik dus wel continue erachteraan heb gezeten,hoe frustrerend het soms ook was.
overigens juich ik nog niet te vroeg,ik heb nog geen stuiver dus ik wacht nog even met juichen....

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-09 13:22

ik heb inmiddels mijn voorschot gehad,en ik bij het werk en reïntegratieproject geweest.
dit viel allemaal erg mee,ik krijg hulp met het zoeken van een goede kinderopvang,ik word begeleid met werkstages om te kijken of ik een goede beroepskeuze kan maken.
ik moet idd ook sporten,maar dat is over enkele weken en word in mijn situatie aangepast.
het was een erg vriendelijke vrouw,dus het gesprek liep vlot en leuk.
blijkbaar moet je eerst diep in een put zitten en boos worden voordat alles eens gaat rollen.
ik ben wel blij dat ik er zoveel achteraan heb gezeten.

Nimue

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 10:34

Fijn dat het uiteindelijk allemaal toch mee viel! Het klinkt alsof het nu een beetje op de rails zit, hopelijk gaat het vanaf nu gewoon goed. :)

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-09 10:38

ik ben er idd ook erg blij mee.
nu alleen nog afwachten of de aanvraag goedgekeurd word,maar daar heb ik wel vertrouwen in.
alleen nu nog de rest oplossen(zie topic: iemand besteld op mijn naam!) en dan kan ik weer met een gerust hart verder.