Gompie58 schreef:Hebben ze alleen tampons, nou dan gebruik jij toch alleen maandverband, en moest dat dus gaan halen...............![]()
EN schoon ondergoed aantrekken.............
kijk..aan zulke dingen heb ik nou iets!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

abbeltje schreef:ik ben nog steeds jong.Fleurriee, heb je wel een beetje lol gehad tijdens die twee uur? Wat heb je eigenlijk gedaan? Ben je wezen winkelen, of heb je paardgereden?
Als ze er naar vragen zou ik gewoon eerlijk zeggen dat je een baaldag had en het niet trok om naar de gym te gaan. Dat dit de reden was om te spijbelen en niets anders.
Smoesjes verzinnen heeft geen zin, die geloven ze toch niet. En je ouders in het complot betrekken is niet eerlijk, je moet het zelf oplossen.
En tja als je toch twee uur lol hebt gehad is het toch ook niet zo erg om daarvoor in ruil te moeten nablijven. Voor wat hoort wat. Ik vond dat nablijven altijd wel gezellig. Succes!
En wat betreft al die "boze" opmerkingen: Zijn jullie nooit jong geweest? Pffff ouwe tuttebellen^)
Alet74 schreef:Nou fleurrie, hier krijg je niet veel respect voor! Hopelijk leer je nog wat bij in de loop der jaren en ga je je verantwoording niet nog vaker uit de weg.
Als je spijbelt, moet je hier in mijn ogen zelf de consequentie voor lief nemen. Als je er hier op Bokt mee te koop loopt, kun je dat op school vast ook wel. Ik zou het niet nog eens doen en gewoon accepteren dat niet alles in het leven is zoals jij het graag zou willen! Succes ermee!

abbeltje schreef:Oh haha nu zie ik het FloortjeM: Advocaat...... Nee, nu snap ik het, een echte moraalrakker!
. Ik heb ook echt wel eens gespijbeld, maar als je dan betrapt wordt, moet je gewoon de consequenties aanvaarden. Ik bedoel: hoe erg kan het worden? Een paar uur nakomen ofzo? Althans, dat was het in 'mijn tijd'. fleurriee schreef:@ abbeltje..ik ben idd naar mijn paard toegegaan!
eigenlijk wel een goeie wat jij zegt! dat ik een ontzettende baaldag had...