Help.....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

iefke

Re: Help.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 09:03

LZP -> STW

NoGo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-09 11:40

Zo even een up-date:
Gesprek gehad met nieuwe teamleider, de woningen zelf waren erg tevreden over mij geweest mede hierom en omdat hij iedereen een eerlijke kans wil geven daar hij mij nog niet kent, mag ik blijven! *\o/*
Verder zei hij dat ik best kritisch mag zijn maar dan wel positief-kritisch.
Heb hem eerlijk gezegd dat ik vind dat ik ook negatief-kritisch mag zijn als ik maar met argumenten kom en dat als hij dan ook met argumenten komt in positieve zin dat ik wel bereid ben me mening bij te stellen.....Hij vond me een uitdaging :D

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 12:43

hahaha een uitdaging is niet atlijd een compliment hoor.. dat betekend veelal dat het hopeloos is voor ieder die al samen met je heeft gewerkt en hij nog wel de moed heeft.. dus tijd om het tij te keren!? ;)

NoGo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-09 14:05

Romyv schreef:
hahaha een uitdaging is niet atlijd een compliment hoor.. dat betekend veelal dat het hopeloos is voor ieder die al samen met je heeft gewerkt en hij nog wel de moed heeft.. dus tijd om het tij te keren!? ;)

Tja is idd maar hoe je het bekijkt alleen bedoelde hij de discussie's had het iets duidelijker neer moeten zetten.
En het tij te keren??? je bedoeld dus gewoon je mond houden net als de rest in de zorg...(en dat dus nooit!)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 17:20

voor zover ik weet, je kan wel roepen ik neem ontslag, maar ook daarvoor moet je tekenen, zolang je dat niet heb gedaan dan is er niets aan de hand, maar super dat je gesprek goed ging :)