Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
bugpluisje schreef:Ik ben ook benieuwd wat TS heeft gedaan. Laten we ook niet vergeten dat we nog altijd leerplichtambtenaren hebben!!!! En ik kan je vertellen, die zijn niet mild tegenwoordig!!

Ouwe schreef:bugpluisje schreef:Ik ben ook benieuwd wat TS heeft gedaan. Laten we ook niet vergeten dat we nog altijd leerplichtambtenaren hebben!!!! En ik kan je vertellen, die zijn niet mild tegenwoordig!!
Och ja, da's waar, dat is allemaal veel strenger tegenwoordig. 7 Jaar geleden kon je nog best een uurtje skippen hier en daar
Verschilt echt per opleiding etc. Ik heb nu al zovaak een uurtje overgeslagen, en daar nooit wat van gehoord. Vooral op m'n vorige opleiding, heel slecht eigenlijk maar ok. Het kan dus nog wel ..
Ouwe schreef:bugpluisje schreef:Ik ben ook benieuwd wat TS heeft gedaan. Laten we ook niet vergeten dat we nog altijd leerplichtambtenaren hebben!!!! En ik kan je vertellen, die zijn niet mild tegenwoordig!!
Och ja, da's waar, dat is allemaal veel strenger tegenwoordig. 7 Jaar geleden kon je nog best een uurtje skippen hier en daar
Nooit wat van gehoord, en ben ook gewoon geslaagd dus heb wel iets goed gedaan
Maar je gaat toch ook niet voor 1 lesuur naar school
En als ze dat serieus willen, moeten ze eerst eens wat aan de lesuitval gaan doen vind ik.
hebben ze ook een uurtje rust/voorbereidingstijd. Vinden ze echt niet erg denk ik.