EF internationale talenscholen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Airiin

Re: EF internationale talenscholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 14:18

Het is inderdaad heel duur... goedkoper is het om een vliegticket naar Ver Weg te kopen en daar te gaan werken, je kunt op een heleboel plaatsen voor eten en onderdak op een boerderij werken: woofing heet dat dacht ik. Anders kun je altijd nog in een cummune gaan. Klinkt vanaf hier vast allemaal heel woest en avontuurlijk, valt in het echt best mee. Er zijn zoveel mensen met name in Australie en Nieuw Zeeland die dat soort dingen doen, je maakt supersnel vrienden.

Yinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 14:24

Airiin schreef:
Het is inderdaad heel duur... goedkoper is het om een vliegticket naar Ver Weg te kopen en daar te gaan werken, je kunt op een heleboel plaatsen voor eten en onderdak op een boerderij werken: woofing heet dat dacht ik. Anders kun je altijd nog in een cummune gaan. Klinkt vanaf hier vast allemaal heel woest en avontuurlijk, valt in het echt best mee. Er zijn zoveel mensen met name in Australie en Nieuw Zeeland die dat soort dingen doen, je maakt supersnel vrienden.

Wat is commune? ( ja ben er nog niet zo heel bekent mee met dit :+ ) Na mijn vwo lijkt me het leuk om naar het buitenland te gaan.

Airiin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 14:44

Commune is groep mensen die samenleeft (zoals bijvoorbeeld boeddhisten ofzo) waar je bij in mag wonen in ruil voor klusjes doen: meehelpen schoonmaken, tuinieren, etc.

Ik ben ook na mijn VWO vertrokken naar Heel Ver Weg, maximale reisafstand. Was echt geweldig maar ik wou stiekem wel dat ik langer was gegaan. Vraag anders een financiele bijdrage van je ouders als eindexamencadeau? (heb ik ook gedaan :P )

Yinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 15:01

Airiin schreef:
Commune is groep mensen die samenleeft (zoals bijvoorbeeld boeddhisten ofzo) waar je bij in mag wonen in ruil voor klusjes doen: meehelpen schoonmaken, tuinieren, etc.

Ik ben ook na mijn VWO vertrokken naar Heel Ver Weg, maximale reisafstand. Was echt geweldig maar ik wou stiekem wel dat ik langer was gegaan. Vraag anders een financiele bijdrage van je ouders als eindexamencadeau? (heb ik ook gedaan :P )

bedankt voor de uitleg :j , Kan je via pm wat meer vertellen over je ervaringen?

Denise_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 15:04

Ik ben met EF 6 weken naar Nice in Frankrijk geweest. Geen Engelstalig land ik weet het, desalniettemin wil ik wel kwijt dat ondanks dat EF best wel duur is het echt wel een aanrader is. Alles is perfect geregeld en de kwaliteit van het onderwijs sprak me ook zeer aan. Daarbij kon ik ook nog kiezen tussen intensief en "normaal" les.