mocht nog iemand anders aanvulling hebben hoor ik het graag.. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
mocht nog iemand anders aanvulling hebben hoor ik het graag..
succes!
wie niet waagt wie niet wint!
uiteraard heb ik er goed over nagedacht. Dit topic is vooral bedoelt om ervaringen van anderen te lezen, ik ben benieuwd hoe zij het hebben ervaren 
toch denk ik dat het voor sommige mensen misschien ook (en dan ga ik er even niet vanuit dat dat voor mij geld
dat is afwachten ) 'gemakkelijker' kan zijn, omdat de manier van studeren anders is op het WO in vergelijking met het HBO?
) valt er over het algemeen best te praten.
Maar het zou zonde zijn als je het niveauverschil onderschat en na een half jaar met je opleiding moet stoppen.
ik probeer me er ook op voor te bereiden, maar de praktijk zal toch echt moeten uitwijzen of ik het niveau aankan of niet. Ik hoop ook dat de studieadviseur van die opleiding me daar misschien iets in kan sturen! In ieder geval bedankt voor je aanvullingen
al moet ik zeggen dat als je mij voor de opleiding waar ik nu mee bezig bent, zelf een boek van een bepaald vak had laten bestuderen, ik er misschien ook weinig van had gesnapt..