Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
nikita_benno schreef:precies babbi lief maar veel mensen weten ook niet waar ze in terecht komen. ik ben met militairen opgegroeit en weet dus waar ik in terecht ben gekomen. ook ik vind dingen niet leuk. maar zoals de titel zegt barbie girl in a army world barbie`s horen niet bij defensie die horen in de make up salon of iets als je op bivak gaat 3 weken denk maar niet dat je elke keer een uur hebt om je haar en make up te doen soms kun je gewoon niet douchen je slaapt in het bos ook met deze kou.
babbii_lief schreef:nikita_benno schreef:precies babbi lief maar veel mensen weten ook niet waar ze in terecht komen. ik ben met militairen opgegroeit en weet dus waar ik in terecht ben gekomen. ook ik vind dingen niet leuk. maar zoals de titel zegt barbie girl in a army world barbie`s horen niet bij defensie die horen in de make up salon of iets als je op bivak gaat 3 weken denk maar niet dat je elke keer een uur hebt om je haar en make up te doen soms kun je gewoon niet douchen je slaapt in het bos ook met deze kou.
daar weet ik alles van en pff lang leve de pil die je dan door kan slikken
AngelofLove ja je krijgt veel mannelijke collega's daardoor moet je ook nog je mondje bij hebben
en je moet nog extra je mannetje staan en idd wat jij zegt doorzettingsvermogen heb je zeker nodig
En mijn schoonzusje die werkt op een gesloten afdeling in een psychiatrische inrichting als verpleegster, ook dat is afwisselend werk en zeker niet het standaard ziekenhuisbaantje.
. Wij vierden kerst en nieuwjaar hier in NL zonder hem.... En hij zat daar.
_Patriesz schreef:Ik ben langzaam aan ook informatie aan het inwinnen over werken bij de landmacht. Mijn vader is ook militair en meerdere malen uitgezonden geweest.
Mag ik vragen aan de dames die in dienst zijn, is het nog mogelijk om een paard erbij te hebben of lukt dat echt niet?
nikita_benno schreef:_Patriesz schreef:Ik ben langzaam aan ook informatie aan het inwinnen over werken bij de landmacht. Mijn vader is ook militair en meerdere malen uitgezonden geweest.
Mag ik vragen aan de dames die in dienst zijn, is het nog mogelijk om een paard erbij te hebben of lukt dat echt niet?
paard erbij geheel zelf kan niet heb je de tijd niet voor.
met een verzorgster erbij wel maar of dat leuk is dat je je paard alleen in het weekend ziet weet ik niet
babbii_lief schreef:ElinevsElsja
z'n beslissing is niet die je snel moet beslissen dat is niet goed
je moet daar alle tyd voor nemen en weten waar je in stapt dus ga niet denken ik moet snel zijn dus
nikita_benno
ja idd belachelijk dat meiden zich opmaken voor de oefening
mij heeft die aandacht ook niet geeintreseert want ga ook haast alleen met jongens om maar er zitten echt hoertjes tussen die het hele peleton fiets
nikita_benno schreef:babbii_lief schreef:ElinevsElsja
z'n beslissing is niet die je snel moet beslissen dat is niet goed
je moet daar alle tyd voor nemen en weten waar je in stapt dus ga niet denken ik moet snel zijn dus
nikita_benno
ja idd belachelijk dat meiden zich opmaken voor de oefening
mij heeft die aandacht ook niet geeintreseert want ga ook haast alleen met jongens om maar er zitten echt hoertjes tussen die het hele peleton fiets
haha ja precies.
babbii ag ja ben blij dat ik zelf normaal ben en geen make up pop af en toe make draag ik ook wel maar het is een wonder als je het bij mij ziet. ik krijg wel veel aandacht van de boys maar vraag er niet op en ben gewoon goed bevriend met hun
babbii_lief schreef:hahahah a idd maar ben wel benieuwd wat ts dent tegen te komen als ze in het leger gaat
nikita_benno schreef:babbii_lief schreef:hahahah a idd maar ben wel benieuwd wat ts dent tegen te komen als ze in het leger gaat
waarschijnlijk niet de realiteit is niet banketstaaf bedoelt maar je tekend eigenlijk een beetje voor je eigen dood je weet nooit hoe je terug komt van uitzending en je kan zeggen mij overkomt niks dat zei welsey scholte ook even voor de udielijkheid dat is mijn beste vriend dood of levend dat maakt me niet uit maar hij is nooit meer terug gekomen. en heb daar vandaag een jaar laten precies nog steeds last van. maar daar denken mensen gewoon niet. ikheb in totaalo 5 geoie vrienden begraven waaronde mark weijd pas geleden nog. dus zo`n leuk en makkelijk leven is het niet