Arnyek schreef:Ze zit wel aan de drie maanden. 1 oktober start, 1 november 1 maand, 1 december 2 maanden, 1 januari 3 maanden.
Owh blond! Verkeerd geteld..
Arnyek schreef:Ik weet niet in hoeverre je moet samenwerken met de personen die hierover beslissen? Afhankelijk daarvan en hoe leuk je het werk vindt en of je makkelijk een net zo goed betalende (en leuke) bijbaan kan vinden zou ik het aanbod in overweging nemen.
Maar als je er een case van maakt, dan sta je behoorlijk in je recht.
Gezien dit hele verhaal sta je redelijk sterk, maar in hoeverre is het het waard om er een zaak van te maken. Het gaat waarschijnlijk om iets van 2 euro per uur, dus 8 euro per week.. Je kan het doorzetten en dan zijn ze verplicht om je iedere week 4 uur in te plannen, maar of de sfeer op je werk daar ook beter van wordt? Je kan denk ik beter kijken wat er nog te onderhandelen valt en vervolgens toch verder werken daar, als je ander werk moet zoeken krijg je denk ik nog veel minder (referentie, ik verdiende bij de kruidvat 5 euro per uur op 19 jarige leeftijd, en dat was al redelijk goed als je vergeleek met de andere winkels bij ons in de buurt).
Maar ik ben nou wel benieuwd hoeveel ze je gaan bieden..
.
.
.
Kom nou toch, dat verdien ik niet eens voor een redelijk intensieve administratieve baan....en ben toch wel heel wat ouder dan jij hoor. 

dit moest voor dec betaald worden