14 jaar.
Geslacht:
Vrouw
Heb je een slaapstoornis? (bv: slapeloosheid, slaapwandelen, tandenknarsen, praten)
Ja een beetje. Ik kom heel slecht in slaap, lig vaak wakker, slaap onrustig etc.
Hoeveel uur slaap je gemiddeld per nacht?
Tussen de 5 en 8 uur.
Hoe vaak onthoud je je dromen gemiddeld per week?
3 keer per week ongeveer.
Heb je last van nachtmerries?
Afentoe.
Zo ja, zijn deze nachtmerries willekeurig, of zijn ze het gevolg van een traumatische gebeurtenis?
Willekeurig.
Worden je dromen regelmatig herhaald of droom je iedere nacht iets anders?
Afentoe worden ze herhaald, laatste tijd elke keer wat anders..
Denk je dat dromen uit te leggen zijn?
Ja ik denk het wel.
Waar denk je dat dromen uit voortkomen?
Uit hoe je je voelt. Als je ziek, moe, down etc bent, zal je denk ik onrustiger dromen.
Optioneel:
Kun je een droom voor ons opschrijven die je je nog herinnert?
Ja, van vanacht. Hij was alleen heel.. apart. Het ging erover dat ik aan het wandelen was met wat mensen die ik ken, en dat ik die avond een feestje zou hebben. En toen werden we.. ja ingesloten door 4 mensen. 2 mannen en 2 vrouwen, en was ik hysterisch tegen iemand die met mij mee liep zegmaar, aan het roepen van; Bel de politie! Bel de politie! En toen deed ie dat, en toen ging zo'n man m'n broertje slaan.. En me broertje terug slaan, en wouden ze mijn telefoon hebben..

En met dat 'feestje' daarna dus, zat zo'n 'man' die mij dus wou gijzelen naast me met eten, en mocht ik geen friet van hem hebben.. Oké, heel vaag, maar oké.

Wat denk je zelf dat die droom betekent?
Dat ik iets minder friet moet eten?

Eh, nee, ik weet niet. Ik droom gewoon apart, maar heb geen idee wat het betekend eigenlijk..