Sassieja schreef:Fifteen schreef:Ik heb inderdaad ook een nieuwe map aangeschaft voor al die brieven
Het is ook echt niet normaal wat voor boekwerken je per post krijgt van hen
En 40x hetzelfde.
Heb vandaag reactie gehad op de eerder verstuurde brief.
Het blijkt dus dat ik een kortlopende schuld had, waar ik al een keer 640 euro voor terug moest storten, en dat ze de maand Juli van mn studiefinanciering daarvan af hebben getrokken. Maar omdat ik niet meer ingeschreven stond in Juli, moet ik dat alsnog betalen. Ook fijn dat ze dat meteen melden in zo'n brief.
Idd ik heb pas geleden een brief binnen gekregen dat ik een bepaal bedrag terug moest betalen aan de ib groep en dat ik geen recht meer had op een beurs, en op de 2de pagina onderaan stond vereld dat ik wel recht had op een beurs en ov.
Hoezo tegenstrijdig
Christel3 schreef:Ik ben ook net 18 geworden, doe een mbo opleiding. En hoor dus vanaf januarie mijn stufi te krijgen. Welke datum word dat gestort? Of is er geen vaste datum?
IK hoop maar dat ik niet al dat gezeur erbij krijg zeg, poe!
Meestal word je studie financiering gestort rond de 23ste van de maand.
Hier een statje van de site van de ib groep:
Hieronder vind je de data waarop de betalingen in 2009 worden verwerkt. Het kan per bank verschillen wanneer het geld daadwerkelijk op je rekening staat. Bij de ene bank staat het geld dezelfde dag nog op je rekening, bij de andere kan dit een paar dagen later zijn.
vrijdag 23 januari
dinsdag 24 februari
dinsdag 24 maart
vrijdag 24 april
vrijdag 22 mei
woensdag 24 juni
vrijdag 24 juli
maandag 24 augustus
donderdag 24 september
vrijdag 23 oktober
dinsdag 24 november
dinsdag 22 december
Let op: Studiefinanciering wordt altijd aan het einde van de maand uitbetaald. Als je bijvoorbeeld recht hebt per januari, dan krijg je de studiefinanciering van de maand januari rond 23 januari uitbetaald.