Ik zou het best nog eens willen doen, maar ben maar een arm studentje
En ik zoek ook echt eentje waar ze dus geen punten over het hoofd zien, ik vond die van het cwi bijv. ook niks. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Ik zou het best nog eens willen doen, maar ben maar een arm studentje
En ik zoek ook echt eentje waar ze dus geen punten over het hoofd zien, ik vond die van het cwi bijv. ook niks. Njen schreef:Waar heb jij een beroepskeuzetest gedaan? Ik heb er meerdere gedaan, maar daar kwamen alleen richtingen uit en ik scoorde nergens hoog op...

Oamaru schreef:Hier nog 1tje hoor.Zit nu thuis, te bedenken wat ik wil gaan doen. Misschien stewardess, maar vind maar is een betaalbaar huis in Amsterdam.
marjoleintje schreef:Weet je wat ik soms denk.....wat een grote valkuil van velen is en ook van mijzelf.
Dat we van onze hobby's ons beroep willen maken. B.v. ik hoor sommigen zeggen ik wil iets creatievers of iets met dieren. Al dat soort dingen, zou je b.v. ook heel goed naast je werk kunnen doen..toch? Ik mag zelf graag met sport bezig zijn, maar ben in mijn werk verpleegkundige. Maar dat gaat prima samen!
Ik zeg dit niet uit 'wijsheid' maar omdat ik het zelf ook zo heb ervaren, als twijfelkont zijnde!