Gewoon rustig bespreken. Misschien zijn ze wel bereid om na je proeftijd een verhoging door te voeren. Zoals ik al per PB zei, geef voor jezelf aan wat (hoeveel) je eigenlijk wilt en ga daarmee de onderhandelingen in.
Ik zou dan van je salaris wel bespreken inderdaad, beargumenteer het ook netjes.. laat ook zien dat je wel geinteresseerd bent in het bedrijf! Misschien komen jullie dan samen tot een oplossing! Misschien kan je dan een tegenbod geven? Zover ik weet krijgt bijna niemand van 19 (en je hebt nog een diploma ook) het min. loon! Toen ik 19 was, kreeg ik al het dubbele per uur, gewoon bij de supermarkt!
Hebben jullie het ook gehad over de salarisontwikkeling de komende jaren. Sommige bedrijven beginnen laag, maar gaan harder omhoog bij goede prestaties.
Idd om en nabij het dubbele wordt er bij andere bedrijven aangeboden....Lijkt mij eerlijk ook heel erg acceptabel. Gezien ze bieden bij andere kantoren.
IK keek er gewoon ook van op want waar ik nu werk krijg ik al meer per uur...Dit is gewoon in een horecazaak.
Kijk er nu alleen super tegen op om dat tegen de man te gaan zeggen Terwijl ik normaal helemaal geen verlegen type ben... Op de een of andere manier kijk ik zo tegen die man op... haha
Hebben jullie het ook gehad over de salarisontwikkeling de komende jaren. Sommige bedrijven beginnen laag, maar gaan harder omhoog bij goede prestaties.
Ik krijg een tijdelijk contract waarbij na een half jaar wordt gekeken hoe ik functioneer na een jaar word mijn salaris omhoog gegooid. Maar even en opmerking de salaris ontwikkeling moet dan wel dermate hoog zijn wil ik laat maar zeggen normaal otnvangen netzoals andere starters in deze sector.
Een jaar vind ik wel heel lang, gezien het salaris jij maar krijgt...
Ik zou wel tikkeltje op mijn strepen staan. Vermoed dat ze wel al héél positieve indruk hebben, je mag eigenlijk al starten, zoals ik het hoor? Dus zou ik in jouw plek nu toch wel de mogelijkheden aftasten. Nee heb je, ja kan je krijgen... dus bespreek toch nog ff dat loon, en vervoersvergoeding ook: 0.19 * 60 km = 11.4 EUR/dag x ca 22d = 250 EUR per maand!
Spannend! Ik ben bang dat je mijn eerdere berichtje niet goed begrepen hebt. Ik bedoelde dat je je startsalaris kunt bespreken (zij hebben dan wel een bod gedaan, maar jij kunt een tegenbod doen). Verder is natuurlijk voor de toekoms ook wel prettig te weten hoe je salaris zich gaat ontwikkelen.
Oh oke Ilja dan had ik het idd verkeerd begrepen. Dat tegenbod is nu ook wat ik ga doen. Alleen is het maar in de afwachting wat zei gaan doen. En zowiezo heb ik nog een aantal vragen misschien dat het zich dan idd nog wat duidelijk maakt.
Manon bedankt voor je mail stel het erg op prijs !!
Als je nog wat meer informatie wenst over lonen in België moet je me maar een PB sturen.
Zelf hebben wij een boekhoudkantoor en weet dus heel goed wat de minimumlonen zijn en wat er normaal betaald wordt. Zo echt veel zal dat niet zijn vermits je maar 19 bent en enkel een diploma middelbaar onderwijs hebt.
Net nog een gerustellend bericht gehad van uitzendbureau waar ik een tijdje gelede ben geweest zij willen mij graag ontvangen wil het op niets uitlopen.
En daarnaast heb ik ManonR een hele goede tip gehad
friesiszwart