Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Rukaro schreef:Het is maar hoe je het zietIk vind het heerlijk om betaald te krijgen terwijl ik de rust krijg om te studeren. 2 vliegen in 1 klap, vind ik best een geschikt baantje!
Maar als je gewoon lekker wil bij verdienen dan is het inderdaad niet zo lucratief
Maar dan nog vind ik het erg weinig. Lekker verdienen gaat dan idd niet lukken. Dan moet je wel heel wat studie uurtjes daar maken

Rukaro schreef:Zeker hoor, voor 2,50 zou ik ook niet heel snel aan de slag gaan. Wat ik al eerder zei, voor mij hangt het van het gezin af. Ik krijg over het algemeen 5 euro of meer. En daar wil ik best voor komen studeren

Aranel schreef:Nou dit vind ik wel erg weinig
Ik ben 17 en verdiende op mijn ene oppasadresje 5 euro per uur, maar eigenlijk werd dat 50 euro per avond
En op het andere adres verdien ik 3 euro, maar dat ook al vanaf mijn 14e
Ik was toen trouwens nog 16.
Die doe ik ook op bed, maar ik heb geen 'last' van ze, ze spelen veel buiten

ik heb mijn oppassen altijd het dubbele betaald, en die waren ook wat jonger
(terwijl we 's middags al warm gegeten hebben) en er hordes vriendinnen op bezoek komen die tevens nog eens je kasten ongegeneerd staan leeg te vreten en jij jezelf ineens een vreemde voelt in je eigen huis als je binnen komt..
Het hangt er dus ook wel vanaf, wat ze doen, hoe ze met de kinderen omgaan, tot welke uurtijd ze moeten blijven en op hoeveel konderen ze moeten passen, etc.