Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Babel schreef:Natuurlijk moet je je toekomst niet door je vriend laten bepalen maar hou er wel rekening mee dat er een grote kans is dat je uit elkaar groeit.

Haha..
Ik overnacht doordeweeks bij mijn moeder, op maandagochtend heen en donderdagavond terug. Vind ik ook prima te doen, in die twee uurtjes treinen krijg ik een hoop werk gedaan. Mijn vriend woont in Utrecht in ons huis, en het gaat eigenlijk heel goed. We zien elkaar minder maar we redden ons er prima mee.
. Vind het een geweldige stad, maar woon er dan ook al mn hele leven
. Je kan misschien wel wat moeite hebben met de nuchterheid hier, dat hebben er wel meer whaha!
. dus dat scheelt dat weer
>
imd schreef:Wat de bokker op de vorige pagina zei over centraal zitten: Waarom zou je centraal in Utrecht zitten? In Groningen heb je in principe ook alles bij de hand, wat is het verschil? Vraag uit nieuwsgierigheid, niet voor dit topic hoor

imd schreef:Wat de bokker op de vorige pagina zei over centraal zitten: Waarom zou je centraal in Utrecht zitten? In Groningen heb je in principe ook alles bij de hand, wat is het verschil? Vraag uit nieuwsgierigheid, niet voor dit topic hoor
eefangel schreef:imd schreef:Wat de bokker op de vorige pagina zei over centraal zitten: Waarom zou je centraal in Utrecht zitten? In Groningen heb je in principe ook alles bij de hand, wat is het verschil? Vraag uit nieuwsgierigheid, niet voor dit topic hoor
Ik bedoel meer centraal als in centraal in Nederland
Dat is van Groningen niet te zeggen.
Ik studeerde vorig jaar iets waar veel film en theater bij kwam kijken, en dan zit je in het midden/westen gewoon beter.
Nu doe ik iets anders (rechten) maar ik wilde niet meer weg uit utrecht, en dus heb ik voor de stad gekozen
(had ik overigens niet gedaan als de kwaliteit van de opleiding ergens anders aanzienlijk beter was geweest, maar dat is niet zo nu).
Nee dat klopt, alle grote theaters enzo zitten inderdaad wat zuidelijker.
Ik probeer al een paar jaar om erbij te komen maar de gevorderdenlessen zitten steeds vol... Het is wel achter het huis van mijn vriend... hij woont er op zo'n 100 meter vandaan
Soda schreef:Klopt, maar dat is Utrecht ook