2. Wat is U lengte? 1m60
3. Wat is U gewicht? 42
4. (wat is U vet%) geen idee
5. (wat is U spiermassa?) geen idee
6. Denkt U dat U gewicht, en hoe snel U aankomt en afvalt, te maken heeft met erfelijkheid? nee
7. Beoefent U een sport, en zo ja, welke sport en hoe veel uren besteed U gemiddeld aan deze sport? ja, paardrijden
8. Als U een sport beoefent, hoe lang (jaren/maanden/weken) beoefent U deze sport dan al? 9 jaar
9. Wat is Uw beroep, en moet U hierbij veel lopen en/of veel lichamelijke arbeid verrichten? student veel trappen

10. Hoe vervoert U zich gewoonlijk? word bijna overal met de auto naar toe gebracht
11. Doet U verder nog iets aan beweging (regelmatig wandelen met de hond, tuinieren, etc.) en wat? nee, tenzijn shoppen mee telt
12. Ziet U, als U een dag/paar dagen/weken/maanden meer sport en/of beweegt, verschil in U gewicht, en zo ja, hoe veel scheelt dit dan? als ik veel sport val ik heel hard af, kan op een maand makkelijk 1 à 3 kg verschillen
13. Ontbijt U, en zo ja, wat gemiddeld? ja, 2 kleine broodjes met boter en beleg en een kop koffie
14. Waaruit bestaat U gemiddelde lunch? een worstenbroodje en een blikje cola of een flesje water
15. Waaruit bestaat U gemiddelde avondmaaltijd? 1 of 2 stukken vlees, aardappelen/aardappelpurree, meestal geen groenten en bijna altijd met ketchup en vleesjus
16. Eet U veel en/of vaak tussendoortjes, en zo ja, hoe vaak, en wat gemiddeld? nee bijna nooit
17. Drinkt U veel en/of vaak alcohol, en zo ja, hoeveel/hoe vaak gemiddeld per week? nee alleen met speciale gelegenheden
18. Hoe veel keer in de week eet U gemiddeld iets ongezonds en/of vets, zoals friet, pizza, shoarma ed.? zelf 2 à 3 keer *als een worstenbroodje hier ook onder valt, elke dag*
19. Hebt U al wel eens pogingen gedaan om af te vallen, en zo ja, welke pogingen en hoe vaak, en hebben ze überhaupt geholpen of bleef U op gewicht/kwam U juist aan? nee, maar ik val zoieso snel af als ik sport of iets minder eet
20. Wat is, ongeveer, de lengte van U familieleden (ouders, broers en zussen, kinderen) en hoeveel wegen zij ongeveer? beide ouders rond de 1m70 allebij rond de 60 à 70 kg
21. Wordt er veel en regelmatig aan sport gedaan in U familie, en zo ja, welke sporten en hoe vaak/hoe lang? moeder jogged en vader kan om medische redenen bijna niet sporten
22. wordt er uitgebreid gekookt en veel gegeten in Uw familie? nee
23. Hoe vaak in de week eet U familie gemiddeld iets ongezonds of vets? 1 of 2 keer, ik zelf meer
24. Haalt U, of een van U familieleden, veel koek/snoep/chips in huis, en zo ja, wordt dit veel en/of snel gegeten? er is altijd veel in huis, voor als er gasten zijn, maar zelf word er hier weinig van gegeten
25. Hebben U familieleden wel eens pogingen gedaan om aan te komen en/of af te vallen, en zo ja, hoe vaak en welke pogingen, en hebben ze geholpen? niet dat ik weet
26. Zit het, denkt U, in de genen van U familie om snel aan te komen of af te vallen? geen idee
27. Heeft regelmatig en langdurig sporten volgens U invloed op Uw stofwisseling, dus op hoe snel U aankomt en/of afvalt? ik heb geen idee