.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Shadow0

Re: Mag mijn werk dit doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 16:41

Lenneke_ schreef:
Maar wat moet je met dingen als een zwangerschapstest, een erotisch magazine, afsprakenkaart psychiator enzo bij bijvoorbeeld een supermarkt.

Als je die dingen aansluitend aan je werk haalt bv. Ik heb de pil en ga meestal in een run door van de apotheek naar mijn werk of studie of wat dan ook. Nou ben ik oud genoeg om me daar niet druk over te maken, maar als je 15 bent en je ouders staan er niet achter is het misschien toch erg vervelend als dat gaat rondzingen.

Het punt is: het is iemands privacy waar heel lichtzinnig mee omgesprongen wordt. Waarom iemand iets in z'n tas heeft zitten dat 'ie voor zichzelf wil houden doet er niet toe, punt is gewoon dat het niet iedereen dat zomaar hoeft te weten.

Lynn-nikita: als je het weet kun je inderdaad voorkomen dat je het bij je hebt, maar dan is het nog steeds een flinke inbreuk. Bijvoorbeeld de extra reistijd omdat je dingen niet meer kunt combineren. Van 'niets te vrezen' is dus geen sprake: je hebt er WEL last van als volkomen onschuldig persoon die gewoon bepaalde dingen niet wil delen op het werk.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 16:50

Ben het met je eens hoor Shadow0, denk dat je er best mee om moet kunnen springen, aangezien je weet dat het gebeurt, maar het is eigenlijk van de zotte dat je je privéleven moet gaan 'aanpassen' omdat ze je op het werk niet vertrouwen..

Aan de andere kant; je weet dat het kan gaan gebeuren bij het nemen van zo'n baantje, moet je dan niet op dat moment al beslissen of je daarmee om kan gaan of niet?

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 16:55

Het is gewoon ontzettend droevig dat dit soort dingen noodzakelijk zijn.

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 16:57

Helaas is gebleken dat het bedrijf zijn medewerkers niet meer kan vertrouwen. Dat vind IK heel erg!

Als je van te voren weet dat je gecontroleerd kan worden, zul je idd aanpassingen moeten maken zodat ze pive-dingen niet vinden als jij je daar niet prettig bij voelt.
- je zal toch niet elke dag een Zwangerschapstest nodig hebben en een erotisch blad kun je wel een andere x halen.. Ik zie het problem niet.

Tis niet de schuld van het bedrijf, maar van je 'vriendelijke' collega's dat het nodig is. Ach gut

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 17:00

Tja ik haalde ook regelmatig dingen in mn pauze, aangezien de winkel midden in het centrum zat en je na je werk natuurlijk geen tijd meer hebt aangezien dan alles dicht is. Dan is het ook nog maar de vraag wanneer je die zwangerschapstest (als voorbeeld Tong uitsteken ) dan wél kan halen als je er op maandag aan denkt. Om daar nou tot zaterdag mee te wachten kan soms ook niet helemaal ideaal zijn Vork

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-08 17:02

.
Laatst bijgewerkt door magda_90 op 15-05-22 12:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 17:04

BrittKitt schreef:
Tja ik haalde ook regelmatig dingen in mn pauze, aangezien de winkel midden in het centrum zat en je na je werk natuurlijk geen tijd meer hebt aangezien dan alles dicht is. Dan is het ook nog maar de vraag wanneer je die zwangerschapstest (als voorbeeld Tong uitsteken ) dan wél kan halen als je er op maandag aan denkt. Om daar nou tot zaterdag mee te wachten kan soms ook niet helemaal ideaal zijn Vork

Dan pak je hem in met een mooie strik erom. Ze zullen hem heus niet uitpakken om te kijken wat erin zit.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 17:11

'Zou je hem voor me willen inpakken?' ROFL

Is een idee, maar eigenlijk natuurlijk wel een beetje raar..