Lenneke_ schreef:Maar wat moet je met dingen als een zwangerschapstest, een erotisch magazine, afsprakenkaart psychiator enzo bij bijvoorbeeld een supermarkt.
Als je die dingen aansluitend aan je werk haalt bv. Ik heb de pil en ga meestal in een run door van de apotheek naar mijn werk of studie of wat dan ook. Nou ben ik oud genoeg om me daar niet druk over te maken, maar als je 15 bent en je ouders staan er niet achter is het misschien toch erg vervelend als dat gaat rondzingen.
Het punt is: het is iemands privacy waar heel lichtzinnig mee omgesprongen wordt. Waarom iemand iets in z'n tas heeft zitten dat 'ie voor zichzelf wil houden doet er niet toe, punt is gewoon dat het niet iedereen dat zomaar hoeft te weten.
Lynn-nikita: als je het weet kun je inderdaad voorkomen dat je het bij je hebt, maar dan is het nog steeds een flinke inbreuk. Bijvoorbeeld de extra reistijd omdat je dingen niet meer kunt combineren. Van 'niets te vrezen' is dus geen sprake: je hebt er WEL last van als volkomen onschuldig persoon die gewoon bepaalde dingen niet wil delen op het werk.
) dan wél kan halen als je er op maandag aan denkt. Om daar nou tot zaterdag mee te wachten kan soms ook niet helemaal ideaal zijn