Hoi
Ik ben op het moment heel hard aan het werk voor ons profielwerkstuk (havo 5) en daarvoor moet ik een aantal reacties hebben op een enquete.Zou je misschien antwoord willen geven op deze vragen? Het onderwerp is: het einde van de wereld.
Dankjewel!
-----
Intro:
Ik ben een vrouw
Mijn leeftijd is 18-30
Vraag 1: Er wordt beweerd dat in 2012 de wereld vergaat; Hoe denk je daar over? Wanneer en hoe vergaat de wereld volgens jou?
Stel je vragen juist, officieel word dat nl helemaal niet beweerd, dat is wat een aantal clowns er van gemaakt hebben

Als je een enquete over iets wil doen, zorg dan dat je degelijk geinformeerd bent over het onderwerp.
Vraag 2:Voor gelovigen mensen; wat zegt God/Boeddha/Allah enz. over het einde van de wereld?
Geen idee, ben niet gelovig. Waarschijnlijk dat die niet zal vergaan
Vraag 3:Wat denk je dat er moet gebeuren om de achteruitgang van de aarde tegen te gaan? (denk aan dat het gas/olie bijna op is, nauwelijks zoetwater, bomen enz.)
Zuiniger zijn
Vraag 4: Als je hoort dat het slecht gaat met de aarde..ga je dan anders leven? Doe je dat al en hoe?
Beter een kort en goed leven dan een lang waarbij ik op alles moet letten wat ik doe

Kortom; ik leef rustig zoals nu, sorteer mijn afval braafjes, let een beetje op het milieu maar vertik het om mijn hele leven om te gooie.
Enorm bedankt!!