Miracle_ schreef:Inderdaad! Werkte jij fulltime?
Nee ik volg gewoon een studie. In het weekend werk ik altijd 1 dag en doordeweeks meestal nog een of twee keer op een avond, of op dagen dat ik vrij ben zoals nu..
Werk jij er wel fulltime dan?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Miracle_ schreef:Inderdaad! Werkte jij fulltime?

Pasamba schreef:Bevalt het al een beetje?

Heb er 4 maanden met veel plezier gewerkt maar moest toen stoppen omdat ik een bbl opleiding ging doen en door mijn leeftijd mag ik niet meer dan 40 uur per week maken inc. school. Mag ook altijd terug komen wanneer ik dat wil en ga volgend jaar ook zeker weer solliciteren
Miracle_ schreef:Ik ga vanvond voor 't eerst
ff kennis maken enzo!
Krijg je allemaal filmpjes te zien enzo haha, dat is echt dom. "Tipje Robbert"
Pasamba schreef:Miracle_ schreef:Ik ga vanvond voor 't eerst
ff kennis maken enzo!
Oke!Krijg je allemaal filmpjes te zien enzo haha, dat is echt dom. "Tipje Robbert"
Pasamba schreef:Miracle_ schreef:Ik ga vanvond voor 't eerst
ff kennis maken enzo!
Oke!Krijg je allemaal filmpjes te zien enzo haha, dat is echt dom. "Tipje Robbert"
Hoe lang duurt dat?
Duurt niet zo heel lang hoor.
Miracle_ schreef:werkt er hier nou niemand bij de mac?![]()
allemaal leeftijdgenoten etc ! 
Pasamba schreef:Ik werk bij de mac in Joure. Werk er nu zo'n 1,5 jaar en heb het wel naar m'n zin opzich. Heb hele leuke collega's dus dat maakt het eigenlijk wel het leukste. Het werk zelf is ook niet heel erg, alleen in de weekenden super druk. (Bij ons dan) Dus wel een beetje stress.Ik ben 17 jaar en verdien ook 3,30. Niet veel nee maarja beter iets dan niets.
Ik sta het meest in de drive, maar ook wel aan de kassa. Keuken moet ik nog leren.
Succes in iede geval!
Logisch haha. Tooske schreef:Ken je Remco de Jong toevallig?
Pasamba schreef:Nouja streng, valt wel wat mee opzich maar als je niks staat te doen bij ons dan word je wel aan het werk gezet. En je mag ook geen frietjes eten onder werktijd.Logisch haha.
Als er even geen manager is, kipnuggets eten enzo haha. Pasamba schreef:Haha ja, maar dat gebeurd bij ons wel.Als er even geen manager is, kipnuggets eten enzo haha.
Pasamba schreef:Nouja streng, valt wel wat mee opzich maar als je niks staat te doen bij ons dan word je wel aan het werk gezet. En je mag ook geen frietjes eten onder werktijd.Logisch haha.
moonfish13 schreef:streng zijn moet ook wel, het gaat wel over voedsel...![]()
ik wil dus voorlopig niet dood mdat ze zo soft zijn bij de mac qua regels...![]()
Miracle: dat word verleidelijk om iets lekkers te kopen in de pauze...!