rommie schreef:Dat vraag ik me ook afJeetje dat is echt poedersuiker! Wat raar, hoe kunnen die vragen nou hetzelfde zijn? De school heeft die examens toch niet vantevoren gezien
*edit: ziet antwoord al staan* Wel ontzettend stom van die jongen om daarover te gaan klagen! Denk dan iig even aan je medeleerlingen voordat je zoiets doet 
rommie schreef:Hoe bedoel je? Ik ben d'r zaterdag op weg naar de ponyclub vanaf gedonderd, nadat ponylief op hol sloeg van een naderende motorclub (terwijl ze normaal gesproken wel wat rustiger reageertWat is er gebeurd met de mensen met kapotte lichaamsdelen? Maar goed dat t niet twee weken eerder gebeurd is, ik heb tijdens de examens extra voorzichtig gedaan met rijden e.d. was als de dood dat ik er af zou vallen en mijn rechterarm zou breken
)roxiie schreef:Maar gelukkig niets aan over gehouden?Dat had ik nou ook.Ik fietste die dinsdag ( voor t examen NL) naar mn pony en dacht, als ik maar niet met haar val. 1 x raden wat er op buitenrit gebeurde. M'n pony ging gestrekt en ik lag dr onder en aangezien ik vorig jaar met zo'n zelfde ongeval mn been kapot had kneep ik m wel ff
Dat ziet er gaaf uit, Tomaatje!

Wreen: Nogmaals veel sterkte!

Annelieke: Auch.. dat moet veel pijn hebben gedaan
en nu natuurlijk nog steeds als je spieren weer aan moeten groeien!

Waarschijnlijk slaap ik amper dond op vrijdag vanwege de zenuwen, maargoed