Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
omdat ze vast denken dat ik het als starter niet aan zou kunnen
maar ga denk ik toch maar een brief maken want het is echt een gave functie.
Natuurlijk op mijn vakgebied en alle functie-eisen komen overeen met waar ik voor ben opgeleid en wat ik tijdens stage etc. ook allemaal heb bewezen
maar ik gok dat ze hiervoor toch liever iemand hebben met ervaring ipv een starter 
Wie weet dat ze nog meer mensen nodig hebben, want is voor een nieuw Bezoekerscentrum

want zoek nu wel op die sites maar als je ook gevonden kan worden is natuurlijk dubbel
.
maar wil hem nog even laten lezen door iemand voordat hij definitief op de mail gaat, alleen is die nu niet online. Maar goed heb tot 17 oktober de tijd dus dat gaat helemaal goed komen.
Ben echt benieuwd hoe het gaat lopen, want is echt een leuke functie.
.Thats_Me schreef:Gaat er iemand nog naar de banenmarkt van het CWI morgen?
purny schreef:Vandaag te horen gekregen dat ik eind deze week het laatst ben op mijn werk
)
)
Mag nog ergens op gesprek komen! De gesprekken zouden eigenlijk volgende week plaatsvinden maar dat kan alleen niet doorgaan dus wordt volgende week gebelt. Hoop dat het niet te lang op zich laat wachten aangezien ik vrijdag ook een gesprek heb staan.
Zijn wel twee uithoeken eentje in Limburg en eentje in het Hoge Noorden hi hi
Agja allebei leuk
Somebitch schreef:Pff gisteren gesolliciteerd bij T-mobile.. Werd gelijk die dag nog gebeld.. Blijkt het voor 20 uur in de week te zijn.. Helaas maar ik zoek toch echt iets van minimaal 32uur per week..
Iemand nog een goede site ofzo?