Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
AmoorM schreef:Dimple: Echt ongelooflijk rot voor je zeg!Ik hoop dat het toch nog goed komt! Wat gaat er anders met je paard gebeuren? Ik snap dat het moeilijk is, maar als je een plan hebt gaat het denk ik toch iets makkelijker dan dat je op het laatste moment moet beslissen. Maar persoonlijk had ik die baan als vertegenwoordiger wel aangenomen, misschien niet de ideale baan en ik snap dat je daar onzeker van wordt, maar aan de andere kant je kunt er natuurlijk van leren en ervaring op doen, ik neem aan dat die potentiële weet dat je daar nog geen ervaring in hebt? En je hebt natuurlijk de zorg van 2 kinderen en een paard dat je moet betalen en je uitkering stopt in juni. Wat gebeurt er dan? Ik had als ik in deze situatie zat niet eens getwijfeld. Maar dat is ieder voor zich natuurlijk, ik hoop echt voor je dat alles goed komt! Mag ik vragen wat er gebeurt als je uitkering stopt? Bedoel je de WW? Heel veel sterkte en succes in iedergeval!
En niet in een dipje gaan zitten, gewoon er kei hard tegen aan! (Maar dat doe je vast al!
)
eroslover schreef:Ik probeer nu losse woorden neer te zetten, maar dat ziet er voor mijn idee gek uit.
eroslover schreef:Ik heb nu: begeleiden van volwassenen met een verstandelijke beperking met een sociaal-emotioneel niveau van een 4 jarige,zelfstandig draaien van de groep,methode gentle teaching,rapporteren in Cura,psychoses, autisme.
En dat klinkt dus raar zo.