Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
heb in de se week 6,6 gehaald. Voor natuurkunde 5,6
Harpoon schreef:Bedankt voor de site!
Het probleem is dat ik het altijd wel lijk te begrijpen als ik het lees, maar het toepassen kan ik gewoon niet. Oefenen op het internet it is..
Zo, die laatste 2 vragen van geschiedenis maak ik niet meer hoor. Ik ben een uur bezig geweest om examenvragen van geschiedenis te maken/oefenen voor morgen. 12 t/m 23 en elke vraag is een openvraag en bestaat uit a en b en soms zelfs c. Heel veel bronnen lezen en kenmerkende aspecten omschrijven. Mweh! Verder vind ik geschiedenis wel erg interessant. Zijn hier meer mensen?
Welk vak vinden jullie het interessantst?
Ik heb eindelijk even tijd om op iedereen te reageren ahah 
liefsmarleen schreef:Ik heb een 8,9 voor geschiedenis
Jammer genoeg telt ie maar 2% mee
_Nynke schreef:7,1 voor economie
Harpoon schreef:IK HEB MIJN BAANTJE
Bediening, vrijdag om 5 beginnen en ik krijg gewoon 7 (!!) euri in het uur.
Als je fooi krijgt is het voor jezelf. En vanaf 2015 wordt het 8.50 (!!!) in het uur.
Zo blij! Ik hoop dat ik het kan volhouden. Mijn conditie is nog lang niet optimaal namelijk..
Ik heb een drastisch besluit genomen.. Ik laat mijn shetlander kruising castreren.
Hij staat nu weer achter huis en ik ging met hem lopen. Hij flipte hem maximaal bij alle merries.
Steigeren, bokken. Allerlei capriolen uithalen om hun aandacht te trekken. Hij wou niet doorlopen.
Het is ten eerste gevaarlijk en ten tweede is het ook gewoon niet leuk voor mij..
Hij focust zich niet op mij maar alleen om de buitenwereld. Dusja..
Weet iemand hoe duur dit ongeveer is? Kan dit ook bij huis? Ik las van wel.
Nu ga ik diehard leren. Doeeeeeeeei
Edit: Waar wonen jullie allemaal trouwens?
Ik woon in Duitsland, 4 km van de grens, en ga naar school in Ter Apel
omg, ik wou dat ik zoveel verdiende
Castratie kan inderdaad thuis uitgevoerd worden, tenminste bij onze dierenarts wel! Heb een keer een castratie gezien op de vorige stal waar ik reed, nou dat hoef ik nooit weer te zien
Toen de castratie klaar was gooide de dierenarts de ballen naar mij toe, IEEEWL
LidyK97 schreef:Half uur mondeling? Omg! Ik haalde de 7 minuten nieteens..
Meiden mag ik jullie advies vragen.. Omdat jullie ook in dezelfde fase zitten. Ik weet niet wat ik na dit jaar moet gaan doen. Heb me al wel ingeschreven op watermanagement maar ik heb niet het gevoel dat ik er erg achter sta of dat het bij me past.. Ik wil graag iets praktisch doen, desnoods mbo. Dit studeren past echt niet bij me. Alleen word dat niet echt positief ontvangen. Het lijkt me leuk om iets te doen met gezondheid en milieu maar weet het echt niet meer..
angelastolk schreef:LidyK97 schreef:Half uur mondeling? Omg! Ik haalde de 7 minuten nieteens..
Meiden mag ik jullie advies vragen.. Omdat jullie ook in dezelfde fase zitten. Ik weet niet wat ik na dit jaar moet gaan doen. Heb me al wel ingeschreven op watermanagement maar ik heb niet het gevoel dat ik er erg achter sta of dat het bij me past.. Ik wil graag iets praktisch doen, desnoods mbo. Dit studeren past echt niet bij me. Alleen word dat niet echt positief ontvangen. Het lijkt me leuk om iets te doen met gezondheid en milieu maar weet het echt niet meer..
helaas hetzelfde probleem hier..ik heb ook echt geen idee wat ik hierna wil doen..
Ik zou graag wat met m'n handen willen doen..en hbo lijkt me sowieso al te hoog gegrepen dus ik denk dat ik hierna mbo ga doen..maar zelf daar ben ik nog niet uit, het is echt zo moeilijk!
vinden de mensen het om je heen ook "zonde" om mbo te gaan doen? Iedereen denkt dat ik slim ben enzo maar ik kan eigenlijk totaal niet goed leren ofzo..!

.LidyK97 schreef:helaas hetzelfde probleem hier..ik heb ook echt geen idee wat ik hierna wil doen..
Ik zou graag wat met m'n handen willen doen..en hbo lijkt me sowieso al te hoog gegrepen dus ik denk dat ik hierna mbo ga doen..maar zelf daar ben ik nog niet uit, het is echt zo moeilijk!
vinden de mensen het om je heen ook "zonde" om mbo te gaan doen? Iedereen denkt dat ik slim ben enzo maar ik kan eigenlijk totaal niet goed leren ofzo..![/quote]