Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
gaat helemaal heerlijk zo.
Heb er zo'n intense spijt van.

Maar die hadden we dan ook al maandag en dinsdag (oh en rekenvaardigheid woensdag, maar dat wordt gegeven door onze SLB-er, dus ik denk dat hij gewoon heel snel heeft nagekeken, omdat hij zelf ook benieuwd was naar onze resultaten..)
Ik kan dit jaar in totaal 54 studiepunten halen met alle ingeplande vakken. Daarnaast moet ik nog 6 vrije studiepunten zelf indelen
DewiRox schreef:Bij ons komen geen antwoorden op internet te staan volgens mij. Wat dat betreft had ik wel gehoopt dat ze iets meer uitleg zouden geven.
Je krijgt gewoon de toets voor je neus en verder is het jou probleem om het even grof te zeggen. De helft van mijn toets vandaag was juist/onjuist en de ander helft open. Die open vragen mochten gewoon in het opgaven boekje gemaakt worden maar blijkbaar moest dat juist/onjuist op een schrapkaart (?). Ik was natuurlijk de enige die dat niet begrepen had.. Maar er stond ook boven nee en ja, ik heb altijd geleerd dat als ze juist/onjuist vragen je bijvoorbeeld niet waar of onwaar neer mag zetten.
Op dat moment ben ik met mijn toets bezig en denk ik over dat soort dingen niet na.
Wij moeten trouwens ook onze horloges af.

daar ben ik al blij mee! Ben alleen heel erg benieuw naar het tentamen. Hoop echt dat het een voldoende is.