Niet dat ik je iets aan wil praten, maar soms moet je iets inleveren om er iets voor terug te krijgen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dominique_96 schreef:Ja, de school zelf vond ik wel heel leuk idd! Denk dat de stad ook heel anders is als je met vrienden bent dan met je ouders, maar dat was een eerste indruk die ik had! Denk dat nu het eerste wat ik moet gaan doen is beslissen of ik wel of niet op kamers ga. Denk het niet, wil het liefst m'n schuld zo klein mogelijk houden..
Maar kan alle kosten van school en kamer niet zelf opbrengen
Dus als ik thuis blijf wonen hoef ik niets te lenen voor een kamer en blijen schulden beperkt want hoef dan alleen te lenen voor schoolkosten
Dominique_96 schreef:Jawel er is nog basisbeursMaar kan alle kosten van school en kamer niet zelf opbrengen
Dus als ik thuis blijf wonen hoef ik niets te lenen voor een kamer en blijen schulden beperkt want hoef dan alleen te lenen voor schoolkosten
het zwarte paard was bij iemand thuis. 

die drukte omzeil ik vaak, vooral omdat ik graag naar mijn oude studie terug wil, gisteren gesprek gehad en blijkt een stuk ingewikkelder zijn om zomaar terug te.mogen... Dus ga dit weekend een motivatie schrijven om terug te mogen komen met mijn plan erin.
weet niet of jullie elk jaar een nieuwe krijgen? Bij mijn vorige opleiding was dit het geval, bij huidige opleiding houd je je slber 4 jaar...
)Nanno_123 schreef:Oh das ook een lastige situatie.. welke studie doe je nu en wat is je oude studie precies?
Ik weet eigenlijk niet of ik deze slb'er vier jaar hou.. hoop het wel! onze klas is opgesplitst onder twee slb'ers en die andere schijnt ook echt heel vervelend te zijn, dus heb wel echt geluk!

) bekent met Semiotiek, en dan met name de Denotatie en Connotatie van beeld?
Ik studeer Communication en Multimedia Design wat relatief creatief is, verder zijn er aan de HKU allerlei HBO verdiepingen op creatief gebied.