Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
[STW] Taalcursus, via welke onderwijsinstelling?
Wat een gedoe allemaal..

Citaat:We vinden jouw bijzonder kundig en gekwalificeerd echter hebben wij een keuze moeten maken uit meer dan 100 kandidaten en moeten we je mededelen dat we je helaas niet kunnen uitnodigen voor een gesprek.

Maar ik vind persoonlijk altijd: een opleiding is een investering in je toekomst. Ik ben ook helemaal geen "lener", maar voor een huis of studie vind ik het niet zo'n groot probleem. Zeker als dat je baankansen vergroot, dan heb je er de rest van je leven nog wat aan.. 

mocht je je voltijd school tijd wat korter willen houden
In de meeste gevallen is het de eerste 2 jaar voltijd en daarna kun je voor duaal gaan inderdaad. Dus daar wil ik ook wel voor gaan 

qua taken is het meer verantwoordelijkheid en zelfstandigheid dan een stageplaats, vandaar dat ze mij hadden uitgenodigd. Alleen ik blijf een stagevergoeding krijgen, dat is wel jammer. Maar de functie klinkt zó leuk dat ik het er wel voor over heb.
Haha!
Mri schreef:SIL, die ene brief heb ik net een afwijzing op gekregen
wel een hele vriendelijke maar toch ff een baal momentje hier
even een quote uit de mail:Citaat:We vinden jouw bijzonder kundig en gekwalificeerd echter hebben wij een keuze moeten maken uit meer dan 100 kandidaten en moeten we je mededelen dat we je helaas niet kunnen uitnodigen voor een gesprek.

Maar ik ga denk ik toch voor de stageplek, dat is echt wat ik wil dus wie weet wat er nog uitkomt.
Is echt geen peil op te trekken lijkt het