Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
holly schreef:Het linken verhaal is me niet helemaal duidelijk. Ik geloof dat niemand het eens is met het elkaar hoe dat nu eigenlijk zit.
Ik ben weer eens aan het snuffelen waar ik mijn url neer kan strooien, maar poeh internet is zo groot maar soms heb ik toch echt het idee dat ik de weg er niet op weet.
Lalidan schreef:Het is echt, echt waar 500 pagina's. Ik heb het even uitgezocht, want het was mij wel bekend maar ik vroeg me af waarom het bij jullie niet bekend was. Komende BBB wordt het officieel gemeld, maar we mogen echt door tot 500 pagina's.
Ik heb Neej en Essie73 even een pb gestuurd of het oké is als ik de openingspost aanpas. Ik verwacht daar geen problemen van, maar in principe gebruiken we onze modtools niet op fora waar we zelf niet modereren, dus ik wil het toch eerst met hun overleggen. Wat mij betreft is het geen probleem om het
even te doen.
LisaFaded schreef:Hahah ja rare mailtjes hoe verzinnen ze het. Ik gebruik heel vaak ketting of kettingen op mijn website wordt dan ook in google weergeven? Want als ik daar op zoek zie ik mijn site nog niet staan.
pmarena schreef:Connepon: ziet er super uit hoor
Ik heb geen ervaring met de genoemde bedrijven en sta er zelf ook niet bij.
Zal eens kijken of ik wat aan kan maken net als Kaaren, als dat de bedoeling is om het geheel wat meer op te vullen?