Bokt-ondernemers deel 6: Bezigheden, tips en ideeën

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

joyce2

Re: Bokt-ondernemers deel 6: Bezigheden, tips en ideeën

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 15:40

@Yucca: Volgens mij werkt dat vooral in het voordeel van de gelinkte partij! Want jij gebruikt de link van die partij, zonder dat ze naar jou terug linken, dus jullie hebben geen "dealtje gesloten" en dat vindt Google erg waardevol (want het is ook nog eens een erg relevante link en dat betekend een goede user experience). Aan de andere kant kijkt Google ook naar de opbouw van teksten en ze houden van teksten waarbij links zijn gebruikt. Alleen kan ik me even niet meer herinneren of dat nou ging om linken binnen je site, of dat het ook gaat om linken naar andere relevante sites. Met linken binnen je site bedoel ik dat je bijvoorbeeld op een pagina neerzet "Heeft u vragen, neem dan contact met mij op!" en dat je dan van contact een link maakt naar de pagina waar je contactgegevens staan.

holly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-13 15:54

Het linken verhaal is me niet helemaal duidelijk. Ik geloof dat niemand het eens is met het elkaar hoe dat nu eigenlijk zit.

Ik ben weer eens aan het snuffelen waar ik mijn url neer kan strooien, maar poeh internet is zo groot maar soms heb ik toch echt het idee dat ik de weg er niet op weet.

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 16:00

We zijn bij de 100 pagina's.... Heeft iemand al een mod geraadpleegd?

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 16:02

Ik in ieder geval nog niet. Mij is het niet duidelijk of er woorden van de website in google wordt opgenomen :O

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 16:15

holly schreef:
Het linken verhaal is me niet helemaal duidelijk. Ik geloof dat niemand het eens is met het elkaar hoe dat nu eigenlijk zit.

Ik ben weer eens aan het snuffelen waar ik mijn url neer kan strooien, maar poeh internet is zo groot maar soms heb ik toch echt het idee dat ik de weg er niet op weet.

Dat is ook niet zo gek, aangezien het constant veranderd en afhankelijk is van ongelofelijk veel verschillende factoren. Ik hou me gewoon vast aan wat ik geleerd heb van de SEO boeken/artikelen, de info van mijn webbouwer en van mijn broertje (doet een of andere opleiding met internet marketing). Het gaat nog veel dieper dan wat ik nu weet, maar dat is me echt te lastig! Vooral doordat het steeds veranderd.

holly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-13 16:16

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 16:17

Hij zit op slot ;)

Neej

Moderatoropmerking:
ontopic centrale topics (wat jullie zijn) mogen tegenwoordig gewoon doorlopen tot 500, ik laat deze dus lekker open en die andere sluit ik in afwachting van de volgende 400 pagina's :)

HorseTopShop

Jep, 500 pagina's dus :)

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 16:18

:D

Afbeelding

HorseTopShop

Hahaha :D

joyce2

Hahahaha "like"

holly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-13 16:19

Aardig is dat. We vragen er om, vragen het aan mods, niemand geeft antwoord, maar zodra we doen wat we elke 100 pagina's doen, wordt er ineens iemand wakker. Fijn.
Kan dan op zijn minst de OP aangepast worden Neej? Heb ik al mijn werk iig niet voor niets gedaan.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 16:20

Was toch al duidelijk van die 500 pagina's? Daar heeft Lalidan haar best op zitten doen om dat uit te leggen :P

Dat ging idd. wel vlotjes zeg, haha :))

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 16:25

Woow snelle reactie dan worden ze ineens wakker. Op naar de 500 pagina's dus :P.

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 16:27

Nounou zeg, niet zo verbaasd.. Afgelopen vrijdag heeft Lalidan de volgende post geplaatst

Lalidan schreef:
Het is echt, echt waar 500 pagina's. Ik heb het even uitgezocht, want het was mij wel bekend maar ik vroeg me af waarom het bij jullie niet bekend was. Komende BBB wordt het officieel gemeld, maar we mogen echt door tot 500 pagina's.

Ik heb Neej en Essie73 even een pb gestuurd of het oké is als ik de openingspost aanpas. Ik verwacht daar geen problemen van, maar in principe gebruiken we onze modtools niet op fora waar we zelf niet modereren, dus ik wil het toch eerst met hun overleggen. Wat mij betreft is het geen probleem om het
even te doen.

Dus dat het zo'n verrassing is begrijp ik even niet ;) Veel plezier met de komende 400 pagina's!

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 17:09

Ik vind dat nochtans van wel, als ik zie dat een andere mod een ander topic deze ochtend nog met 100 pg' s heeft gesloten. Het is niet dat ik de boel dicht wil, maar eensgezindheid binnen het team is ook wel mooi. Ik dacht dat de OP al aangepast was, ik sta er toch wel tussen nu.

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 17:11

LisaFaded schreef:
Hahah ja rare mailtjes hoe verzinnen ze het. Ik gebruik heel vaak ketting of kettingen op mijn website wordt dan ook in google weergeven? Want als ik daar op zoek zie ik mijn site nog niet staan.

Dat is ook wel een heel algemeen kernwoord, LisaFaded. Je scoort wellicht veel sneller op "Blauwe Kralen Ketting" als jij die in je assortiment hebt.
Als ik op Bruidsfotografie google, krijg ik ook een hoop 'loze' zoekresultaten. Zoek ik op bruidsfotografie Den Dungen dan sta ik 4x in de top 10.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 17:12

Ik snapte de verrassing ook niet, maarja, kan me wel voorstellen dat het tot wat onrust leidt als je toch ziet dat er nog topics op 100 pagina's gesloten worden.

Zal wel gewoon even wennen zijn aan nieuw beleid :)

Ja is de openingspost al aangepast? Ik vind "mijn" omschrijving zo suf.... "alles over boomloze zadels".
Maar vind het ook geen drama dat per-sé veranderd moet worden ofzo :P

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 17:13

waaaahhh pagina 100!! Ik ga even teruglezen! Jemig :p Ik heb 4 dagen non-stop gewerkt en had even geen tijd voor Bokt.

Ik heb in die tijd de website aangepast. Even een grondige renovatie!

Ik heb nu ook de bedrijvengids online gezet. Zouden jullie misschien een beoordeling willen schrijven van een hippisch bedrijf die je kent?

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 17:26

Je blog is het al veel opgeknapt! Ziet er heel mooi uit!

Wil wel een recensie schrijven.. maar het bedrijf staat er nog niet bij! ;-)
Dus dat heb ik direct maar even aangemaakt. Maar recensie schrijven over eigen bedrijf is natuurlijk niet alles haha

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 17:36

Connepon: ziet er super uit hoor +:)+

Ik heb geen ervaring met de genoemde bedrijven en sta er zelf ook niet bij.
Zal eens kijken of ik wat aan kan maken net als Kaaren, als dat de bedoeling is om het geheel wat meer op te vullen? :)

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 18:12

Zo even bijgelezen! Wel enge foto's tussen met al die griezelige spinnen! brrr

Hierbij mijn werkplek:

Afbeelding

Die blijft gelukkig redelijk netjes :D Maar hij is ook onderdeel van de woonkamer, dus dan vind ik het ook wel belangrijk dat hij netjes is. En een chaos op mijn bureau betekent een chaos in mijn hoofd!

@Yucca leuk filmpje! Leuk idee met die foto's en die koekjes in de pot.

@Wendy leuk zeg, woefshop! Dat vind ik echt een goede naam!

@Lisa gefeliciteerd met je goede order!!!

@ Mear wat gaaf zeg dat je met je auto racet! Stoer hoor! Maar jemig, wel heftige foto's

@SuperSmurf leuk een hondenschool en uitlaatservice! Waar zit je eigenlijk? In de buurt van Spanbroek misschien? ;) Ik heb nog een heule lieve hond die niet goed alleen kan!

Over de linkruil. Volgens mij is dat tegenwoordig al niet meer zo belangrijk als "vroeger" ?

pmarena schreef:
Connepon: ziet er super uit hoor +:)+

Ik heb geen ervaring met de genoemde bedrijven en sta er zelf ook niet bij.
Zal eens kijken of ik wat aan kan maken net als Kaaren, als dat de bedoeling is om het geheel wat meer op te vullen? :)

Ja dat zou ik erg leuk vinden!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 18:20

Net even gedaan, blijk alleen niet zo'n handig logo te hebben geselecteerd :P

Netjes hoor! En wat een zee aan ruimte heb je nog voor je :)

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 18:22

Wooow connepon echt heel erg netjes jouw bureau haha.

11afotograaf aah zo ik heb het meteen aangepast.