Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
M_ariskaa schreef:suus_pepper schreef:Voetnoten zijn wel makkelijk, op verwijzingen klikken en dan voetnoot
Voetnoten invoegen kan ik idd wel, bedoelde meer het verwerken van gegevens in een voetnoot, hopeloos bij mij.
M_ariskaa schreef:Ik heb zojuist mijn eerste herkansing te pakken. Nu het gevoel alsof ik keihard gefaald heb.
Tasserd schreef:Hier gaat het ook wel goed, nog steeds ontzettend druk, over 2 weken tentamens en krijg volgende week mijn eerste versie van het wetenschappelijk advies terug, ben heel benieuwd of ik door mag voor de 2e versie of hij wordt afgekeurd. Moet wel zeggen dat een aantal vakken nu echt pittig worden, moet nog heel wat gebeuren voor de tentamens ben ik bang. Nu ook, een hypotheek op een vruchtgebruik op een koe, wat een ingewikkeld iets
Fijn dat je de motivatie weer hebt gevonden, dat scheelt echt de helft!
suus_pepper schreef:Bij mij gaat het nog goed
Over 2 weken een proef presentatie geven, over 3 weken tentamens en eindelijk klaar met het project.
De meeste groepjes zijn met 7, wij waren al met 5 en er zijn 2 gestopt.. Bergen werk dus..
Laura_ schreef:Tot nu toe alles gehaald.
Maandag 2 tentamens, beide meerkeuze. Motivatie om te leren is alleen ver te zoeken, dus we zullen heit zien. Zondag helaas de hele dag geen tijd om te leren, dus ik moet deze week nog beetje tussendoor leren.
domixXx schreef:Ik kreeg vandaag het nieuws dat een integrale opdracht weer met 5 is beoordeeld, dat wordt hem volgend jaar opnieuw maken... En geen kans meer op mijn P.
Ik heb pas over 2 weken tentamens, maar ben nu al bezig met leren en projecten afmaken.. Ben deze periode even helemaal zat.
Alvast succes met de tentamens
MyHorseGirl schreef:Jeetje, dat is echt heel erg balen domi.... Had je graag naar de uni gewild?
Ik heb ook al een paar herkansingen gehad hoor! Je bent echt geen faler als je het de eerste keer niet haalt. Wees juist blij dat ze je een 2e kans bieden!Ik voel altijd wel erg de druk van een herkansing, dat ik 'm echt MOET halen, omdat het anders over is. Gelukkig heb ik ze tot nu toe wel allemaal gehaald. Overigens m'n project van periode 2 niet gehaald.. Balen balen balen balen. Met de herkansing hopelijk wel halen.
Zitten de uni mensen nu in hun tentamenweek?? En de HBO'ers? Zelf heb ik pas tentamens in de week van 11 april.
Trouwens, fijn om te horen dat het bij iedereen zo goed gaat!!
AnniekSolana schreef:Balen domixXx! Nu nog even deze periode knallen en dan de volgende periode weer fris beginnen.
Ik heb mijn tentamens pas in de week van 15 april. Gelukkig maar want we zijn nu enorm druk met het project. Deze week stageweek en dan ben ik van half 7 tot half 7 van huis, echt lange dagen dus.
Wel altijd fijn (niet dus) dat onze deadline op de donderdag voor de tentamens staan, dan ben je dus sowieso die hele week daarvoor alleen maar bezig met je project en niet met de tentamens en dan moet je op de vrijdag voor de tentamens dus nog gaan beginnen met leren..
Maar het gaat gelukkig wel goed allemaal!