1e jaars HBO/universiteit (2012-2013)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

suus_pepper

Re: 1e jaars HBO/universiteit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 19:13

Voetnoten zijn wel makkelijk, op verwijzingen klikken en dan voetnoot :)

Lisann__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-13 20:05

He! We zijn al op de 100 pagina's! :)

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 20:10

Ik ben ook geen held met word. Powerpoints gaat nu wel goed :')

Ik moet inderdaad over 2 weken mijn portfolio ook inleveren, DRAMA. Moet nog beginnen..

M_ariskaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 21:23

suus_pepper schreef:

Voetnoten invoegen kan ik idd wel, bedoelde meer het verwerken van gegevens in een voetnoot, hopeloos bij mij. :P

xlisza

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 21:38

Ik heb morgen individueel gesprek voor strafdossier. Vandaag 2 opdrachten moeten inleveren waar je feedback op kunt krijgen. 6 andere opdrachten moeten zo direct goed zijn (dus op hoop van zegen!)

Over 3 weken alweer tentamens, gaat hard zn schooljaar. Ik denk dat ik deze week maar die hard ga leren, anders haal ik het nooit :p

suus_pepper

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 11:02

M_ariskaa schreef:
suus_pepper schreef:

Voetnoten invoegen kan ik idd wel, bedoelde meer het verwerken van gegevens in een voetnoot, hopeloos bij mij. :P

Ooh dat! Ja wij hebben hier een speciaal vak voor gevolgd en ik heb een speciaal boek voor om dingen in op te zoeken :)

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 14:30

Overmorgen SLB portfolio inleveren... Moet.. niet..op.. bokt.. zitten!!

Het project dat ik moest herkansen heb ik trouwens gehaald! Het was die stress allemaal waard, want we hebben een 7,8! *\o/*

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 14:31

MyHorseGirl schreef:

ik moet ook met mijn portfolio bezig haha..
Maar dit mooie weer, bokt en candycrush helpen niet echt mee :') :')

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 14:34

Marieke1495 schreef:
MyHorseGirl schreef:

ik moet ook met mijn portfolio bezig haha..
Maar dit mooie weer, bokt en candycrush helpen niet echt mee :') :')

Ik herken het... Vergeet Hay Day niet! Moet op tijd de koeien melken! :D

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 14:43

M_ariskaa schreef:
Ik heb zojuist mijn eerste herkansing te pakken. Nu het gevoel alsof ik keihard gefaald heb. :o

Je faalt heus niet hoor ;) je wilt niet weten hoeveel herkansing ik al heb gehad, en ik ben nog steeds in de race voor mijn P.

Voetnoten bij word: http://office.microsoft.com/nl-nl/word- ... 54833.aspx
Ik hoop dat bovenstaande link goede uitleg geeft.

Ik heb geen SLB - portfolio's. Binnenkort wel 'sollicitatiegesprekken'.
Net naar uitleg over honours programme geweest, niks voor mij... Nu even voorbereiden voor presentatie.

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 14:26

Hoe gaat het met de studies ladys?

Ik heb de laatste week echte motivatie gekregen, ben mijn achterstand aan het wegwerken, dus voelt goed! :D
Maar weet nogsteeds niet of ik doorga met deze studie..

Thrive

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 14:33

Hier gaat het ook wel goed, nog steeds ontzettend druk, over 2 weken tentamens en krijg volgende week mijn eerste versie van het wetenschappelijk advies terug, ben heel benieuwd of ik door mag voor de 2e versie of hij wordt afgekeurd. Moet wel zeggen dat een aantal vakken nu echt pittig worden, moet nog heel wat gebeuren voor de tentamens ben ik bang. Nu ook, een hypotheek op een vruchtgebruik op een koe, wat een ingewikkeld iets :P

Fijn dat je de motivatie weer hebt gevonden, dat scheelt echt de helft!

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 14:35

Tasserd schreef:
Hier gaat het ook wel goed, nog steeds ontzettend druk, over 2 weken tentamens en krijg volgende week mijn eerste versie van het wetenschappelijk advies terug, ben heel benieuwd of ik door mag voor de 2e versie of hij wordt afgekeurd. Moet wel zeggen dat een aantal vakken nu echt pittig worden, moet nog heel wat gebeuren voor de tentamens ben ik bang. Nu ook, een hypotheek op een vruchtgebruik op een koe, wat een ingewikkeld iets :P

Fijn dat je de motivatie weer hebt gevonden, dat scheelt echt de helft!

Ik heb nu idd ook nog 3 weken voor mijn assesments, vreselijke p-taken deze periode.. :r
Voor de tentamens maak ik mee geen zorgen, die heb ik tot nu toe gehaald met 2 vingers in mijn neus :+

Hypotheek - vruchtgebruik - koe. Ik snap de vergelijking nu al niet meer _O-

Thrive

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 14:45

Oh, dat is opzich wel fijn! Ik heb een aantal herkansingen nodig gehad, maar tot nu toe wel alle punten gehaald gelukkig :)

Precies, daar heb ik ook last van :')

suus_pepper

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 16:03

Bij mij gaat het nog goed :)
Over 2 weken een proef presentatie geven, over 3 weken tentamens en eindelijk klaar met het project.
De meeste groepjes zijn met 7, wij waren al met 5 en er zijn 2 gestopt.. Bergen werk dus..

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 16:43

Tot nu toe alles gehaald.
Maandag 2 tentamens, beide meerkeuze. Motivatie om te leren is alleen ver te zoeken, dus we zullen heit zien. Zondag helaas de hele dag geen tijd om te leren, dus ik moet deze week nog beetje tussendoor leren.

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 18:32

Ik kreeg vandaag het nieuws dat een integrale opdracht weer met 5 is beoordeeld, dat wordt hem volgend jaar opnieuw maken... En geen kans meer op mijn P.
Ik heb pas over 2 weken tentamens, maar ben nu al bezig met leren en projecten afmaken.. Ben deze periode even helemaal zat.

Alvast succes met de tentamens

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 18:56

Jeetje, dat is echt heel erg balen domi.... Had je graag naar de uni gewild?

Ik heb ook al een paar herkansingen gehad hoor! Je bent echt geen faler als je het de eerste keer niet haalt. Wees juist blij dat ze je een 2e kans bieden! :) Ik voel altijd wel erg de druk van een herkansing, dat ik 'm echt MOET halen, omdat het anders over is. Gelukkig heb ik ze tot nu toe wel allemaal gehaald. Overigens m'n project van periode 2 niet gehaald.. Balen balen balen balen. Met de herkansing hopelijk wel halen.

Zitten de uni mensen nu in hun tentamenweek?? En de HBO'ers? Zelf heb ik pas tentamens in de week van 11 april. :)

Trouwens, fijn om te horen dat het bij iedereen zo goed gaat!! *\o/*
Laatst bijgewerkt door MyHorseGirl op 13-03-13 18:58, in het totaal 1 keer bewerkt

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 18:57

Laura_ schreef:
Maandag 2 tentamens, beide meerkeuze. Motivatie om te leren is alleen ver te zoeken, dus we zullen heit zien. Zondag helaas de hele dag geen tijd om te leren, dus ik moet deze week nog beetje tussendoor leren.

Je kan het! *\o/*

AnniekSolana

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 19:23

Balen domixXx! Nu nog even deze periode knallen en dan de volgende periode weer fris beginnen.

Ik heb mijn tentamens pas in de week van 15 april. Gelukkig maar want we zijn nu enorm druk met het project. Deze week stageweek en dan ben ik van half 7 tot half 7 van huis, echt lange dagen dus.
Wel altijd fijn (niet dus) dat onze deadline op de donderdag voor de tentamens staan, dan ben je dus sowieso die hele week daarvoor alleen maar bezig met je project en niet met de tentamens en dan moet je op de vrijdag voor de tentamens dus nog gaan beginnen met leren..
Maar het gaat gelukkig wel goed allemaal! :D

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 19:53

Hier gaat alles lekker z'n gangetje, afgelopen week iets teveel student geweest dus mag er nu weer even tegen aan!

Iedereen die moet leren: succes en jullie kunnen het!

Ik ben trouwens sinds maandag secretaris van de commissie die een weekend organiseert voor eerstejaars van onze studievereniging! Weet nog niet precies hoe of wat maar heb er zin in :D

suus_pepper

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 08:28

Gefeliciteerd Margo! Ik ben sinds gisteren symposium commissie lid, we hebben alleen nog geen taken verdeeld.

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 10:30

Dankje Suus! Oh dat is ook wel leuk! Wij hebben de verdere taken ook nog niet verdeeld, maar het Dagelijks Bestuur dus al wel :)

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 11:09

suus_pepper schreef:
Bij mij gaat het nog goed :)
Over 2 weken een proef presentatie geven, over 3 weken tentamens en eindelijk klaar met het project.
De meeste groepjes zijn met 7, wij waren al met 5 en er zijn 2 gestopt.. Bergen werk dus..

Oh wat vervelend zeg! kunnen jullie niet 2 groepjes samenvoegen?

Laura_ schreef:

succes! :)

domixXx schreef:
Ik kreeg vandaag het nieuws dat een integrale opdracht weer met 5 is beoordeeld, dat wordt hem volgend jaar opnieuw maken... En geen kans meer op mijn P.
Ik heb pas over 2 weken tentamens, maar ben nu al bezig met leren en projecten afmaken.. Ben deze periode even helemaal zat.

Alvast succes met de tentamens

oh een 5.. Dat is wel erg balen zeg! Wilde je naar de Uni ?

MyHorseGirl schreef:
Jeetje, dat is echt heel erg balen domi.... Had je graag naar de uni gewild?

Ik heb ook al een paar herkansingen gehad hoor! Je bent echt geen faler als je het de eerste keer niet haalt. Wees juist blij dat ze je een 2e kans bieden! :) Ik voel altijd wel erg de druk van een herkansing, dat ik 'm echt MOET halen, omdat het anders over is. Gelukkig heb ik ze tot nu toe wel allemaal gehaald. Overigens m'n project van periode 2 niet gehaald.. Balen balen balen balen. Met de herkansing hopelijk wel halen.

Zitten de uni mensen nu in hun tentamenweek?? En de HBO'ers? Zelf heb ik pas tentamens in de week van 11 april. :)

Trouwens, fijn om te horen dat het bij iedereen zo goed gaat!! *\o/*

Ik heb over 4 weken tentamenweek geloof ik.
ik weet het niet zo goed, wat erg eigenlijk. :o

AnniekSolana schreef:
Balen domixXx! Nu nog even deze periode knallen en dan de volgende periode weer fris beginnen.

Ik heb mijn tentamens pas in de week van 15 april. Gelukkig maar want we zijn nu enorm druk met het project. Deze week stageweek en dan ben ik van half 7 tot half 7 van huis, echt lange dagen dus.
Wel altijd fijn (niet dus) dat onze deadline op de donderdag voor de tentamens staan, dan ben je dus sowieso die hele week daarvoor alleen maar bezig met je project en niet met de tentamens en dan moet je op de vrijdag voor de tentamens dus nog gaan beginnen met leren..
Maar het gaat gelukkig wel goed allemaal! :D

watvoor stage loop je? :D

suus_pepper

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 11:18

2 groepjes samenvoegen gaat helaas niet.. De andere groepjes zijn nog met 7 mensen en die hebben hele andere uitkomsten. Dan moeten wij dat allemaal gaan leren..