indd Toen ik die titel las dacht ik echt van, huh? sinds wanneer vallen er katten uit de lucht? hahaha Arm beest. En arme vrouw Hoop dat ze het overleefd. Ben ook benieuwd of de kat het overleefd heeft. Ze zeggen wel dat ze altijd op hun pootjes terecht komen, maar 4 verdiepingen is wel erg hoog.
Hmh, 4 verdiepingen is zeker hoog... Hm, eigenlijk wil ik richting bed, dus dan zie ik morgen t nieuwe topic wel denk ik... Of mssn straks, als ik niet kan slapen ofzo xD
Ik ben inmiddels verhuisd van bank naar bed en van laptop naar telefoon. Brr wel koud hier in m'n bedje waar is die leuke man gebleven waarvan ik vind dat ie naast me moet slapen? Haha!
whaha Ik heb mn lekkere fleece pyjama aan, dus heb het niet meer koud Hier is ie perfect, in Arnhem op mn kamer is ie veel te warm Daar heb k niet zown grote kamer dus verwarmt t veel sneller xD
Zo ik ben bij mn vriendje Internet op mn mobiel deed heel raar, kon mijn mail niet goed bekijken en laden ging ook niet zo best. Dus nu ga ik het nieuwe topic maken!!
Spanning stijgt voor het nieuwe topic!!! Zie morgen wel de link verschijnen, ga maar naar bed toe. Ben net thuis van de theater show van so you think you can dance. Was leuk! Ook om die deelnemers live te zien dansen Nou slaap lekker allemaal en tot morgen in het nieuwe topic