Bokt-ondernemers; wie nog meer? Tips & Ideeën! Deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LHO

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 12:06

Leorah schreef:
Hoe vinden jullie de aanpassingen geworden? Ik heb naar aanleiding van de tips van LHO en de PB van joyce weer wat veranderd. Nu ben ik begonnen met wat "reclame" maken, door hier op bokt en op marktplaats te adverteren, ik heb de site aangemeld bij google en ik heb een lijst met potentieel geinteresseerden samengesteld en gemaild. Wat kan ik nu nog meer doen?

Dit is al beter inderdaad! Zelf vind ik de cursieve tekst nog steeds wat druk, maar dat is een smaak kwestie. De tekst die je nu vet hebt (keywords), maar daar linkjes van naar pagina's binnen je eigen site die relevant zijn met die keywords.

Voor je marketing zou je Google Adsense ook kunnen proberen, dan betaal je dus voor advertenties bij de zoekresultaten en op relevante websites (of bij mensen die vaak relevante websites bezoeken :) ).

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 12:24

Hilda79 schreef:
Sorry ben de naam even kwijt. Maar hoe is het met degene die zo bedondert werd door het admin kantoor?

Denk dat je mij bedoeld ;)
Brief overhandigd waarin staat dat we geen toestemming hebben gegeven om contact op te nemen met een fiscalist en belastingdienst en daarom ook die bijna 300 euro niet willen betalen die dit kost. Geen reactie op gehad en daarna een mail geschreven dat we geen reactie hebben ontvangen en dus de betaling helaas moeten opschorten. Daar kwam binnen een dag reactie op dat het vanwege vakantiedrukte langer duurt.

Holly, goed idee. Zal daar eens rondvragen wat normaal is en wat ik wel en niet kan verwachten.

Paan

Re: Bokt-ondernemers; wie nog meer? Tips & Ideeën! Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 12:41

Volgens mij moeten we naar een nieuw topic/

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 12:42

Yeah, we zijn op pagina 100!!
waar blijft het nieuwe topic, Holly :P!

ben op mijn baan vandaag begonnen met de studio! Heb eindelijk goede lampen, hoewel het wel goedkoop spul is! Nu nog even genieten van de zon in mijn pauze en dan daarmee aan de slag!

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 12:44

zet je dan wel even een link hier neer naar het nieuwe topic zodat we niet weer hoeven te zoeken of mensen kwijt raken? :)

JolandaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 13:02

pmarena schreef:
Wat dat betreft is het net als je auto bij een garage brengen als je er zelf geen verstand van hebt....je moet maar hopen dat je een garage treft die het beste met je voor heeft :P

Dat geldt voor alles hè? Je kunt nou eenmaal niet overal verstand van hebben of je overal zelf in verdiepen.
Voor mij is het belangrijk dat ik het gevoel heb dat ik dezelfde golflengte zit als degenen die mijn belastingaangifte doet, mijn auto onderhoudt etc. Dat zijn niet de allergoedkoopsten in hun vakgebied, maar personen en bedrijven die een eerlijke prijs vragen voor hun diensten/producten.
Door de jaren heen hebben die mensen bewezen dat mijn vertrouwen in hen terecht is.
Het is een combinatie van gezond verstand én op je gevoel afgaan.

Paan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 13:03

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 13:13

cissy schreef:
pmarena schreef:
Ben je bang dat je website gejat wordt :P

nee hoor, die ligt al sinds juli vast en ook de .be .com en de .nl versie :D
Ik vond het gewoon nog niet nodig om al rond te strooien als ik nog niet meer heb dan alleen de naam.

Aha , okee :D Begrijpelijk :)

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 13:16

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 13:52

thnx LHO! ik ga me nog eens beter inlezen want de wereld van de websites is redelijk nieuw voor me ;)

Leedebee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 22:05

Ik lees nog steeds mee hoor! Druk druk!

@Holly
Dit is mijn idee daar over;
Iedereen kan zich boekhouder noemen. Ongeacht of je er echt verstand van hebt ;)
Een accountant heeft (als het goed is) genoeg opleidingen / diploma's om zich accountant te mogen noemen, maar hier betaal je ook flink voor!
Zelf werk ik op een administratiekantoor. Wij doen praktisch het zelfde als een accountant, maar dan voor een stuk minder geld! :D De mensen die bij ons werken hebben ook gewoon diploma's e.d.

Maar ja, beunhazen heb je in elke branche wel denk ik.

Leedebee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 22:13

mauvestraat schreef:
... Maar volgens mij is enkel en alleen een accountant bevoegd om een jaarrekening voor een BV of NV op te stellen zodat deze gedeponeerd kan worden bij de KvK. ...

Ik zag nu pas jouw uitgebreide antwoord ;)
Wij maken ook jaarrekeningen voor BV / NV en deponeren deze bij de KVK, geen enkel probleem.
In bepaalde situaties komt het wel eens voor dat om een accountantsverklaring wordt gevraagd en die kunnen wij dan niet afgeven. Dit komt overigens bijna niet voor bij ons.

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 00:14

Zooo ik ga dit topic ff nieuw leven inblazen want het ligt op zijn gat haha!

Ik heb ff 3 heftige weken achter de rug, maar heb nu alles weer in rustig vaarwater.

Mijn bedrijf loopt super. Ik heb noodgedwongen even wat structuur aangebracht, dus ik heb nu lekker veel vrije tijd (had helemaal geen vrije tijd). Train nu 3x per dag op locatie en heb 2 dagen per week dat ik lesgeef op locatie. Rest van de week train ik lekker thuis en ben ik ook gewoon rond etenstijd klaar met werken. Heerlijk wat een luxe haha!

Daarnaast gaat een lesklant van mij mijn administratie en alle rompslomp er om heen doen, dus dat is zo fijn! Geen boekhouding meer (enkel een rekening die ik moet voldoen, maar dat doe ik met liefde haha!).

Dat geeft zo n prettig gevoel! Het maakte mij gewoon onrustig, omdat ik er niet thuis in ben. Dus dit is voor mij gewoon debeste oplossing...

Oh en een nieuwe camera en notebook gekocht, dus kan nu overdag als ik op stal ben en bijv. net gevoerd heb ook lekker alle zaken die ik wel moet doen bijhouden :D

yvonnepuntnl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 08:51

Remy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 10:23

Nahahaha :=

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 10:52

Oeps...

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 22:50

Om verwarring te voorkomen dan hier nu maar een slotje :+ Veel plezier in het nieuwe topic.