Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zolala schreef:Iemand in de FB Duolingo French groep postte deze link naar een pittige niveau test van TV5Monde, en dat was op z'n zachtst gezegd.. um.. confronterend, haha!![]()
Toch had ik nog 8 van de 14 tests goed (met veel gokken), en dat plaatste me bij beginner B1.
Volgens Duo zit ik nu halverwege de eerste helft van A2, dus ik denk dat accurater is. Volgend jaar die test nog maar eens afnemen:
https://apprendre.tv5monde.com/fr/appre ... son-niveau
soesita schreef:Zolala schreef:Iemand in de FB Duolingo French groep postte deze link naar een pittige niveau test van TV5Monde, en dat was op z'n zachtst gezegd.. um.. confronterend, haha!![]()
Toch had ik nog 8 van de 14 tests goed (met veel gokken), en dat plaatste me bij beginner B1.
Volgens Duo zit ik nu halverwege de eerste helft van A2, dus ik denk dat accurater is. Volgend jaar die test nog maar eens afnemen:
https://apprendre.tv5monde.com/fr/appre ... son-niveau
Haha, die test was leuk om te doen, dankjewel voor de link. Ik had 13 van de 14 antwoorden juist en kreeg het niveau B2 gevorderd. Maar ik ben het er mee eens dat de test op het einde pittig wordt.
Maar ik ga binnenkort wel oefenen met luisteren. Heb met Kerst alvast 2 heel mooie Franse films gekregen, Amélie en Trois Couleurs: Bleu, en heb ook de dvd van La Gloire de mon père/Le château de ma mère hier nog staan. Eens kijken wat ik er van begrijp met Franse ondertiteling. F_T schreef:Denk je ff alle politiek te ontlopen en lekker wat tijd te besteden aan duo,
Zit je ineens midden in een aantal politieke hoofdstukken.
Heb ik weer![]()
![]()
Voorlopig zit ik nog een dag of wat in dat onderwerp
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ah well, als ik ooit in t Spaans nieuws wil volgen kan dat ook na deze lessen
Unwritten schreef:Ik doe engels - frans, ben erg ver maar ik stoor me kapot aan de engelse vertalingen. In het Frans is alles voltooide tijd, en in het Engels is het dan verleden tijd. DAT. KLOPT. NIET.