Ik had een erg leuk gesprek weer maandag, deze week hoor ik meer

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dimple schreef:Meestal zijn de contracten standaard maar wordt er een begeleidende brief bij gedaan. Daar zou je dat in kunnen laten verwerken.
Ik kan me zo voorstellen dat school voor gaat zeg maar![]()
Ik heb die man gebeld en die kwam met een heel lúlverhaal en na 5 minuten wist ik dat hij 3 andere kandidaten (al bekend bij hen) hebben geselecteerd. Maandag hoor ik of ze er uit zijn gekomen en anders is er nog een kans, maar hij gaat er vanuit dat ze er wel uitkomen.
Daar had deze beste man 5 minuten voor nodig.................. waus.......![]()
Moet zeggen dat ik het even niet zo positief meer zie, ik doe mijn best maar mijn uitkering loopt tot half juni..............er is niemand die mijn merrie gaat betalen. En dat hangt zo zwaar boven mijn hoofd. Ze mankeert te veel om te verkopen, dat doe ik haar niet aan. Maar verder loopt ze als een tiet en dan moet ik haar straks in laten slapen............. Ben echt een beetje van slag.
Yonne schreef:Fangio wat een super nieuws! GefeliciteerdIk dacht dat jij afgestudeerd verpleegkundige was? Of heb ik dat verkeerd begrepen? Zou het in ieder geval nog een keer benoemen van je schooldagen en kijken wat er mogelijk is wat betreft het zwart op wit hebben.
Dimple schreef:En hoe staat het met Gomir??