Dan hopelijk volgende week de rest vd cijfers Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dan hopelijk volgende week de rest vd cijfers
Begin gelijk om 8:45 met engels.. daarna 2e inenting Hepatitis B halen en dan van 12:15 tot 16:25 celbiologie.. langgee dag na 3 weken amper school gezien te hebben xD 
volgende week begint voor mij periode 2. Maandag gelijk van half 9 tot half 6.. begint goed
.
DewiRox schreef:Tijdens toetsweken kan ik echt in de overlevings stand schieten, dan kan ik prima met 4 uur slaap zonder moe te worden. Maar ik probeer dat wel te voorkomen.
Ik heb (helaas) de (vervelende) drang om pas te stoppen wanneer ik ECHT alles ken, uit alle berekeningen kom, alles in mijn hoofd heb zitten. En dan nog extra vroeg opstaan om te kijken of alles wat voor het slapen in mijn hoofd zat, na het slapen nog steeds in mijn hoofd zit haha

spottedponie schreef:Wij hebben vanavond tentamen ja, andere benaming is FO? Portfolio moeten wij ook.
verder nog een portfolio voor schoolvak en een tekendossier voor practicum ordening, en onderzoeksverslag ecologie...
Heb jij practicum tentamen ordening gehad? vond t zo gek dat t in C208 is, daar valt toch geen practicum af te nemen?
Ik heb hetzelfde lijstje, alleen dieren in school hebben wij niet... Wat houdt dat in?