Ik had vandaag mijn ena laatste rijles. Ging op somige punten echt goed maar kon op somige punten beter. Maandag nog een uurtje les voor mijn examen en dan moet het gebeuren.
Ik heb net mijn voorlaatste les achter de rug. Voor de eerste keer iemand achterin (meisje dat haar examen maandag gaat doen en nog even opgefrist wilde worden). En de dagen voordien was ik daar heel zenuwachtig om, maar eigenlijk heeft het me weinig beïnvloed. Les ging ook goed. Maar 1 keer afgeslagen, heel stom tijdens het keren. Voor de rest goed gereden. Snelweg gaat goed. Ben blij dat ik me eindelijk niet meer zo een kluns achter het stuur voel.
Ik heb vandaag 10 minutjes in mijn moeder haar auto over het industrieterrein gereden. Was zo nerveus voor morgen en door te rijden waren die zenuwen tot nog toe weg. Was erg raar in een andere auto dan de lesauto te rijden. DIt was een benzine en een wat ouderwetse auto. Maar was erg leuk
Weet iemand binnen hoeveel weken je je rijbewijs moet aanvragen ? Want ik kom er niet eerder aan toe dan aankomende woensdag en heb hem afgelopen vrijdag gehaald.
Ik was daar ook de dag gelijk, maar dat gemeentehuis bij ons, is op even of oneven vrijdagen gesloten , en zaterdag moest ik werken en morgen en dinsdag ook, word helaas niet eerder dan woensdag Én daar baaaal ik van !
Pfff wordt gek van de zenuwen Heb half 2 nog uurtje rijles en 10 voor 3 mijn herexamen. Ik kan het allemaal prima alleen die zenuwen hebben me genekt de vorige keer.
Nee dat zou wat zijn daar heeft een gemeente echt geen tijd voor , Je moet gewoon weer een afspraak maken. Termijn is 5 werkdagen.
NorwayFjord
Geplaatst: 11-08-14 13:13
Bij ons hoef je geen afspraak te maken, je moet een nummer trekken en je kan langsgaan wanneer je wil Termijn is 5 werkdagen maar soms ligt hij er al 1 of 2 dagen eerder, maar dan moet je dus echt langs met je ophaalbewijs, via de telefoon kunnen ze die niet scannen en dus niet voor je kijken, vertelde die mevrouw me toen
Oh oke want ik loop elke dag stage tot 5 in Amsterdam en gezien de gemeente in Haarlem om 4 uur al sluit zou ik dus 2 uurtjes vrij moeten vragen op stage. Ga donderdag avond even langs met de hoop dat hij al klaar is.