De mensen die met me willen afspreken weten me toch wel te vinden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cyella schreef:Heb eergisteren ook mijn FB verwijderd. Vooral voor de onzin die erop stond en de mensen die zich altijd met alles bemoeien. Ook veel dieren- en mensenleed wat voorbij komt, iets waar ik niet op sta te wachten..
miinynke schreef:Cyella schreef:Heb eergisteren ook mijn FB verwijderd. Vooral voor de onzin die erop stond en de mensen die zich altijd met alles bemoeien. Ook veel dieren- en mensenleed wat voorbij komt, iets waar ik niet op sta te wachten..
Nou idd! Nu sinds februari geen fb meer, en ik vind het heerlijk! Je houdt tijd over zeg!
Goof schreef:Mijn leerlingen waren een oud examen voor Engels aan het oefenen en kwamen een stuk tekst over 'penvrienden' tegen, waarna ik dus de vraag kreeg wat 'penvrienden' uberhaupt zijn want daar hadden ze nog nooit van gehoord.
Dus ik leg uit dat vroegah, in mijn jeugd, toen er nog geen internet en mobiele telefoons waren, de mens niet met elkaar appte, msnde en chatte, maar dat de mens brieven aan elkaar schreef voor de leuk en dat dat penvrienden heet.
toen was het een seconde stil, gingen de blikken door de klas en toen schoot het hele spul me toch echt hard in de lach. Doet je weer beseffen dat je oud bent en dat deze generatie zich niet beseft dat er nog niet zo heel lang geleden geen mobiele telefoons waren
miinynke schreef:Ja echt he! We worden nu al oud. Zo was er bij ons een klacht over dat niet alle toetsen in magister stonden. Uuh er bestaan agenda's vroeger had je ook geen magister en wist je ook wanneer je een toets had
Sunrise_ schreef:Ook ik wil me hier melden. Ik ga in september beginnen met een eenjarige Educatieve Master om mijn eerstegraads lesbevoegdheid te halen, in de richting Geschiedenis & Staatsinrichting. Ik ben nu nog mijn Master aan het afronden, maar ik heb er zin in om in september te beginnen en ik ben erg benieuwd wat ik ervan ga vinden.
SdaphneS schreef:Ja, alleen het gesprek nog!
Ik ben onzettend blij dat het jaar erop zit. (ook al heb ik nog 120 toetsen liggen die ik moet nakijken voor woensdag)
Begeleiding van mijn vak coach was echt bagger, verder een leuke school, maar toch blij dat het erop zit.