Het leed dat werk / een baan zoeken heet. Deel 7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 13:32

Ik krijg ook de email service.
Ik had 1 vacature maar ik weet dat die vacature niet meer bestaat er is al iemand voor aangenomen zei dat uitzendbureau tegen mij....

Ik heb zelf ook niet zoveel aan de email service.
Ik wil nog even kijken of ik het breder kan zetten zodat ik bv ook schoonmaak of iets dergelijks kan gaan doen.
Volgende week laatste werk week namelijk.

De site werk.nl doet het nu niet bij mij

An error occurred while processing the request. Try refreshing your browser. If the problem persists contact the site administrator
Laatst bijgewerkt door Linnie050 op 19-11-12 13:34, in het totaal 2 keer bewerkt

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 13:32

Vraagje: Wat is jullie ervaring met uitzendbureaus? Ik heb eerder (enkele jaren terug) voor uitzendbureaus gewerkt, ingeschreven gestaan, etc, en dan had je gewoon regelmatig contact.
Ik sta nu bij diverse bureaus ingeschreven, maar je hoort echt he-le-maal niks :?

Cer

Re: Het leed dat werk / een baan zoeken heet. Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 13:34

Dat is ook mijn ervaring met uitzendbureau's :j
Ook voor hun is de markt slecht denk ik?

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 13:35

Ik hoor ook weinig van de uitzendbureaus. Van de laboratoium uitzendbureaus wel maar de overige niks. Ik ga er volgende week denk ik gewoon nog eens langs.
Tempo team zei tegen mij na inschrijving let zelf op vacatures op de website en zie je wat reageer er dan op dan bellen we je op.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 13:39

Bij Start mocht ik zelfs niet langs komen voor een intake, dat moest ik maar via de site doen. 1.5 wk terug gedaan, maar je krijgt nog geen bevestiging niks...

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 13:41

goedemiddag iedereen,
wens iedereen een succesvolle week toe :)

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 14:48

Ja hoor, en prompt als ik dit schrijf wordt ik door een USB gebeld. Helaas betrof het een tijdelijke (3 mnd) commerciele functie. Niet wat ik zoek dus

karin1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 16:22

stef schreef:
Ja hoor, en prompt als ik dit schrijf wordt ik door een USB gebeld. Helaas betrof het een tijdelijke (3 mnd) commerciele functie. Niet wat ik zoek dus

Ik vind je typo wel humor :+ .

Nou score van vandaag tot zover.

1 nieuwe vacature voorgesteld
1 vacature een voorlopige afwijzing
1 vacature uitnodiging voor gesprek op het bedrijf
1 vacature wordt nog steeds vooruitgeschoven ivm gebrek aan tijd (prioriteiten mensen, prioriteiten :Y) )

en als klap op de vuurpijl. Belde vanmorgen naar een bedrijf om te horen hoever ze waren met de procedure, bleek dat het bedrijf van het weekend tot de grond aan toe is afgebrand ... oops :')

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 16:24

euhm... mag ik het op :o? gooien?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 16:25

dat is idd een grote ooooops karin!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 16:26

UZB; Een USB is heel wat anders Stef :P al zou het bijzonder zijn als je door je USB wordt gebeld denk ik voor een functie; wie weet is dat iets voor de toekomst!
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 19-11-12 16:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 16:26

Ik ben ook weer op mijn gemak aan het rondkijken.
Ik werk hier nu 3 maanden en ik heb een contract voor een half jaar.
In dec gaan we evalueren want diegene waar ik voor in de plaats tijdelijk ben gekomen die komt niet
meer terug.
Misschien mag ik blijven, het is een hartstikke leuke baan, leuke collega's maar mis een beetje mijn eigen vakgebied.
Gezien alle ontslagen momenteel zit ik te denken... zal ik hier als het aangeboden wordt lekker blijven voor de time being of als ik weer in mijn eigen vakgebied aan het werk kan zal ik weer spin in het web worden.

Ik heb wel al 2 sollicitaties verzonden en die zijn positief ontvangen dus maar even afwachten hoe of wat.

Voor diegene die er moedeloos van worden... een knuff, er komt best wel iets op jullie pad.

karin1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 16:27

Gewoon aannemen Mando, je kan altijd nog opzeggen ;)

Je moet een beetje egoïstich zijn in deze tijden hoor.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 16:41

Ja dat is waar,

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 16:45

stef schreef:
Vraagje: Wat is jullie ervaring met uitzendbureaus? Ik heb eerder (enkele jaren terug) voor uitzendbureaus gewerkt, ingeschreven gestaan, etc, en dan had je gewoon regelmatig contact.
Ik sta nu bij diverse bureaus ingeschreven, maar je hoort echt he-le-maal niks :?

Nou ik had me laatst via inet ingeschreven bij een uitzendbureau in Zwollen. Nog niet eens een bevestiging gehad :? Zo raar..moet ik er dan achterna gaan? Vind het niet netjes :n

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 17:09

Ik haak weer aan, ben momenteel onder de pannen maar ik houd mijn ogen HEEL wijd open..

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 17:12

Bellen kan altijd Nicky :j
Mijn ervaring met UZB's (en recruiters enzo) is wat dat betreft niet best.. of ik ben niet interessant genoeg.. -O-

Net ook weer op twee vacatures gereageerd via bureau's, ben benieuwd of er wat uit volgt. Volgens mij ook 1 die een vacature bij een exwerkgever heeft := daar wil ik echt niet terug :n (scheelt, ze gaan me ook nooit meer aannemen :D)

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 17:17

Mijn ervaring met uzb's is ook niet bijster goed, maar waar ik nu werk wordt er wel goed contact onderhouden merk ik. Maar het is idd erg mager mbt het werkaanbod..

Hier is ook de instelling dat je iedereen goed moet behandelen, want nu zijn er nog meer dan genoeg mensen op de hoeveelheid banen, dat gaat ook weer veranderen en dan heb je iedereen hard nodig.

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 17:35

Ze hebben praatjes genoeg....maar daadjes? :Z Ben vast niet interresant goeg. Hmm ze nemen niet op :roll:

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 18:09

Ik zocht vorig jaar voor een paar maanden werk, UZB binnengestapt die me de kinderopvang in wilden praten. Wilde ik dolgraag, maar had zelf al uitgezocht dat ik daar met mijn diploma helemaal niet in mócht werken... Ook handig :P

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 18:16

Ik doe er zelf nog (betaald) vrijwilligerswerk bij: zie net dat ik een hele dag ben ingedeeld van 's ochtends vroeg tot middernacht. Maar even achteraan gaan nog, dat is wel een hele lange dienst :=

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 19:28

ik heb vandaag gesolliciteerd op een baan als rij instructeur :)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 19:57

Auto of paardrijd instructeur?

Ik had vandaag workshop solliciteren van het UWV. Wat een verspilde moeite. Niks nieuws gehoord.
Bij de introductie moest je jezelf voorstellen en zeggen wat je verwachtte van de workshop en of er nog specifieke zaken waren waar je tips voor wilde of het met de groep wilde bespreken. Vervolgens worden er wat papieren uitgedeeld met voorbeelden van cv's en brieven (van het soort die je op de middelbare school al als voorbeeld kreeg, hopeloos verouderd dus) en stak ze een standaard riedeltje af. En dat was het dan. :+ wat een aanfluiting zeg....

Kreeg nog te horen dat er ook bij het UWV weer een grote reorganisatie zit aan te komen. Gaat er dus niet beter op worden.

ChefsSpecial

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 20:17

Ik geloof dat ik me ook mag melden hier....
Helaas vandaag te horen gekregen dat mijn contract niet verlengd wordt per 01-01-2013... Erg jammer en enorm balen....

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 21:00

He balen Denise04!

:wave: Ik ben er ook weer!!

Heb nog een open sollicitatie naar hetzelfde bedrijf gestuurd als waar ik nu werk.. alleen dan andere locatie...