alle anderen ook succes met gesprek!!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jans schreef:Waar ik nu woon zijn geen treinen, alles met de bus. Dus straks ben ik ook een uur onderweg, maar dan met twee bussenen stukjes lopen tussendoor. Prima te doen
Al komt er met een maand of twee denk ik een scootertje
Want in dit geval is het maar 12 kilometer
NenaC schreef:ik dacht dat er in de zorg altijd voldoende vraag naar personeel was.... blijkbaar niet dus.
Bij ons wordt km-vergoeding gegeven tot 40 km enkele reis, 80 km per dag dus. Mits je binnen die 40 km grens woont, kun je daar wat brandstofprijzen net voor rijden. Onderhoud/verzekering/afschrijving niet, die zijn allemaal eigen rekening.
Winged schreef:UK_Eef: Wat voor iets zou je nu willen doen dan?
Astaloca schreef:NenaC schreef:ik dacht dat er in de zorg altijd voldoende vraag naar personeel was.... blijkbaar niet dus.
Bij ons wordt km-vergoeding gegeven tot 40 km enkele reis, 80 km per dag dus. Mits je binnen die 40 km grens woont, kun je daar wat brandstofprijzen net voor rijden. Onderhoud/verzekering/afschrijving niet, die zijn allemaal eigen rekening.
Moet je wat extras daarvoor hebben dan? immers jou auto?het heet toch niet voor niets een km-vergoeding?
UK_eef schreef:Winged schreef:UK_Eef: Wat voor iets zou je nu willen doen dan?
Dat is moeilijk om exact te omschrijven, maar wat ik wel erg leuk vind om in te werken is:
* de agrarische sector (iets met veehouderij, paarden, koeien, schapen of varkens, of landbouw)
* iets met taal (tolk/vertaler)
* iets met ontwikkelingssamenwerking/ontwikkelingshulp/internationale dienstverlening