Mag ik mijn vraag van gisteren nog een keer plaatsen? Ik ben nog steeds erg aan het twijfelen of Facebook nu wel of geen goede toevoeging gaat zijn aan de zand website en ben nog steeds wel erg benieuwd naar jullie mening.
Citaat:
Mag ik jullie ook om advies vragen mbt Facebook?
Iedereen hoor ik over het belang van Facebook voor het werven van nieuwe bezoekers en up to date blijven van je bedrijf. Nu heb ik eens lopen spieken bij onze concurrenten (mbt het zand) en ik zie inderdaad dat sommige een Facebook pagina hebben. Echter, geen van alle met enorm veel volgers / likers (niemand boven de 50, één groot bedrijf 150, maar ik kan niet inschatten of dat toevallig gewoon alle medewerkers zijn :p). Nu ben ik erg aan twijfelen wat onze positie moet zijn.
Ik heb een facebook pagina geopend gewoon om eens te kijken. Zand, grind en grond e.d. is natuurlijk geen echt luxe product, nog een ‘hebbeding’. Desondanks is onze missie wel van zand iets te maken (Passie voor Zand is het motto). Door middel van leuke blogs over toepassingsgebieden, opgedeeld in verschillende onderwerpen, zoals dier & zand, Kind & zand, Hobby & zand e.d.. Het zal niet zo zijn dat mensen ineens extra zand gaan kopen omdat het zo leuk is, maar het kan wel zo zijn doordat we zichtbaarder zijn op bv Facebook dat ze eerder aan ons zullen denken op het moment dat ze wel zand of dergelijke nodig hebben.
Hoe zien jullie de toepassing van Facebook icm een zandhandel. Of zeg je, niet doen, verspilde moeite, hele andere markt.