Ik heb dat ook met die ene die ik donderdag had bij een supermarkt als eerste verkoopmedewerker Zonnetje, ik denk daarom ook dat ik er sowieso niet doorheen kom. Voelde gewoon geen klik
Ze kunnen ook tegen iedereen zeggen dat ze 2e zijn... Ik vind het geen toegevoegde waarde om te weten hoeveelste je bent geworden meer of het ja/nee is.
Dat dacht ik ook maar ik denk dat ze het wel meenden omdat ze onderbouwden waarom ik 2e was en vroegen of ze mijn CV mochten bewaren voor een evt. andere functie. Neem aan dat ze dat niet aan iedereen vragen. 1 reden voor afwijzing was trouwens de reisafstand (een uur).
Ik vind het knap dat anderen voor je kan bepalen wat te ver is... Ik heb het ook ooit gehad bij een ruitersportzaak dat hun ervaring was dat je toch afhaakt als je 45 minuten moet reizen
Anne_mieke88
Geplaatst: 17-10-11 14:32
Ik heb morgen 2de gesprek voor bedrijf dat half uur rijden is. Als het een toffe plek is om te werken boeid mij die afstand echt niet hoor!
En als ze het te ver voor joi vinden waarom bewaren ze dan je cv voor een andere functie? Dan zou je daar toch ook te ver voor wonen. Wat onzin zeg...
Cowgirl
Geplaatst: 17-10-11 14:36
Ik heb nog steeds niks gehoord...heb er ook 0,0 vertrouwen meer in dat het nog iets gaat worden. Je best doen heeft tegenwoordig geen zin meer.
Mis een smilie met een wit vlaggetje.
Laatst bijgewerkt door Cowgirl op 17-10-11 14:37, in het totaal 1 keer bewerkt
iemand die nog een baan zoekt als secretaresse bij een bank, in Utrecht?
byjou1983
Geplaatst: 17-10-11 15:53
Oeh ik ben zo blij! Ik heb een baan! Per 1 december bij een mega leuk bedrijf! In eerste instantie voor 4 maanden, maar daar waren ze nog niet helemaal over uit!
Zo zie je maar de aanhouder wint! Joepiieeee ik ben blij!
@Zonnetje & iti: Ach joh, als zij de klik maar hebben
@Cowgirl: Hm die smiley hadden we toch wel altijd? En ben het met je eens dat je best doen ook weinig meer uitmaakt idd. En t alle keren weer zo'n teleurstelling is. Maar goed, zoals een vriendin van me het dan zo mooi zegt: "hun verlies!"
@Anne_mieke: Succes met je gesprek!
@Byou: Gefeliciteerd!!! en ook al zou t eerst voor vier maanden zijn, die heb je maar weer!
Zo, ik heb de moed ook weer bij elkaar geraapt en ben weer begonnen met solliciteren!
Via vacaturebank.nl heb ik iets gevonden vlak bij huis (bij het CS Amersfoort), wel een soort van callcenter werk (wat ik eigenlijk niet wou doen). Maar het is inbound en ze hebben toch nog best wel wat eisen, dus het is wel op een wat hoger niveau en ze hebben hele diverse taken waar je je mee bezig moet houden.
Ik had even gebeld om te vragen of het een tijdelijke of een vaste baan zou zijn en het ging om een vaste baan, binnen een team met jonge mensen. Lijkt me zeker de moeite waard om op gesprek te komen! Mijn gegevens zijn gelijk genoteerd, ik moest nog wel even mijn CV doorsturen, maar de telefoniste die ik sprak zei dat ik morgen gebeld zou worden en dan zou ik waarschijnlijk gelijk uitgenodigd worden voor een gesprek. Dus ik was vrij verbaasd, hahaha.
Wellicht is het wel helemaal niets voor mij, maar het is in elk geval goed om weer bezig te gaan met een baan zoeken.