en nu nog steeds. Maar ik ga nu ook sporten in Groningen en dan vind ik het toch wel prettig als ik bepaalde dingen meteen kan wassen. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en nu nog steeds. Maar ik ga nu ook sporten in Groningen en dan vind ik het toch wel prettig als ik bepaalde dingen meteen kan wassen. 
toen ik in londen woonde hoefde ik 'm alleen bij 't instappen te doen.... 

Is mijn mams altijd heel blij mee 
nathalie_v schreef:@daphne wanneer moet je daar naar toe gaan reizen op zondag?? Ik ga nu al 2 weken alleen... in m'n uppie
Ik neem mijn was ook braaf mee naar huis in het weekendIs mijn mams altijd heel blij mee
Ik heb maar 1 sporttas met was per week (nou ja van zondag na middag tot donderdag)

Was een hele lieve vrouw (bokker
)
Wij hebben trouwens van de ssh een wasmachinen gekregen, dus geen idee hoe duur het is om er 1 te huren... 
Het stonk echt vet erg in de keuken, dus ik en huisgenootje op zoek naar waar t vandaan kwam.
Dus die was echt heel erg beschimmeld

Myrthe_Yolto schreef:ik zoek ook n kamer van t liefste onder de 300
maar ik ga denk ik niet nu bellen om te vragen naar de prijs, als ik er pas over 2 maanden in wil/kan..
ik heb sowieso geen stufi en ga wss fulltime werken, of een BBL opleiding doen..
wat hebben jullie over voor eten/kleding?

Ook elke maand vaste kosten aan dispuut (contributie etc.), maar uiteindelijk heb ik sowieso altijd genoeg voor eten. Kleren niet elke maand, maar dat is ook logisch.