annastasia schreef:Cowgirl, ben je dan wel gemotiveerd om daar aan de slag te gaan?
Tuurlijk alles voor de toekomst, maar kom op, als jij eigenijk met tegenzin ergens wordt geplaatst en ws de meest snuggere bent daar...........
Het is een moetje. Ik mag dit niet weigeren anders raak ik mijn uitkering kwijt. Het is nu eenmaal niet anders.
De leiding gevende zijn ook nog wel snugger en voor zo ver ik kan merken weten die ook wel dat ik daar niet thuis hoor.
Ik krijg niet voor niets te horen dat ze zelden iemand krijgen met een CV als de mijne en dat ik tevens een van de weinige ben met een rijbewijs.
Misschien is het wel onwijs leuk. Maar ik voel me op dit moment gewoon zo buiten de maatschappij staan terwijl de medewerkers daar dat wellicht anders voelen want voor die mensen (mensen met een beperking) is het natuurlijk geweldig dat ze iets kunnen doen.
En ik baal dat ik de 32 uur over 5 dagen heb ipv 4 fulltime dagen.
Ik heb net nog gesolliciteerd naar een functie administratief medewerker bij een luchtvracht afhandelaar op schiphol.
Functie lijkt me heel leuk en is ook een spoedje. Dus wie weet heb ik met mijn per directe beschikbaarheid wel een streepje voor.
Laten we het hopen.