ik heb mentor net gemaild, hoop op snel andwoord. Gister was ik te down om dit allemaal tevragen. Jaar overleef ik wel hoop ik, ik zie er wel echt tegen op. Achja ik ga gewoon nu voor hoge SE punten, dan hoef ik geen hoege CE punten. Dan is de spanning eraf en dan kan ik het vast
Carlijn, zolang je er zelf maar vertrouwen in blijft houden komt het vast goed Je gaat gewoon volgend jaar super goede cijfers halen Komt goed!
Wow Tessa wat goed! Ik had gewoon een 6.4 op Wiskunde (m'n slechtste vak ooit), een 7 op Scheikunde (m'n tweede slechtste vak ooit) en een 6.5 op Bio (m'n derde slechte vak). Sta nu op allemaal een 6
Phylos
Geplaatst: 18-06-10 13:08
he carlijn wat ontzettend balen. Kan me voorstellen dat je gister ff niet reageerde in het topic
Ik zet mijn punten later op de dag in het topic, ben nu aan het werk. Ben gewoon geslaagd maar ga wel een her doen, wil mijn 4 gemiddeld van economie proberen naar een 5 te krijgen.
Oh jeetje gisteravond was ook echt te vaag voor mij haha. ik was om half 5 thuis en moest toen om 9 uur weer op om mn boeken in te leveren. Ik was nog een beetje dronken op school hihi.
Nee maar ben wel geslaagd.. maar ga wel proberen een 5.5 te halen
Mijne heel wisselend. Maar voor economie had ik een 7
R_obin
Geplaatst: 18-06-10 14:25
O zeker goed voor economie!! Sta je nu eigenlijk een 5 dan voor m&o? Ik snap wel dat je het gaat herkansen hoor. Ik ben dus ook geslaagd, maar ik ga duits ook herkansen.. Erg misschien, maar ik moet echt wel een 6,2 kunnen halen en dan sta ik een 7.