Het leed dat een baan zoeken, maar niks kan vinden heet!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DyMarvel

Re: Het leed dat een baan zoeken, maar niks kan vinden heet!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 23:45

Ik ben al 2 weken druk op zoek naar een baan als communicatie medewerker. Mocht iemand tips of suggesties hebben.

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 11:17

PercyLeen schreef:
Ik meld me ook maar weer eens, van de week 2 super leuke gesprekken gehad en vandaag hadden ze nog een kandidaat voor het 2e gesprek en daarna zou de keus tussen ons beide gemaakt worden en ze zouden mij vanmiddag bellen. Ik heb gewoon NIKS gehoord..valt me echt zo tegen..of ik het nou wel of niet geworden ben de toon is wel gezet!

Jeetje, dat is dan lekker zeg :(
Uiteraard is dit geen goed nieuws, maar zoveel moeite is een telefoontje toch ook niet? :Z

Succes desa!!

Jeetje Patriesz, die is ook apart.. Hangt er natuurlijk wel vanaf wat voor werk je moet doen. Kan me voorstellen als je bv op oproep 'paraat' moet zijn, dat een kortere reistijd een knoop kan doorhakken wanneer je 2 gelijkwaardige kandidaten hebt.

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 11:36

Nou weer een 2tal sollicitatie's verstuurd.
Alleen allebei in Amsterdam en ik het echt een vreselijke afschuwelijke hekel aan Amsterdam. Maar ja nergens anders werk.

Diana_Mabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 13:07

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 13:12

En dat terwijl je een gesprek hebt gehad waarin werd gezegd; wij zien je absoluut binnen onze organisatie, geen twijfel over mogelijk blabla en dan dit..valt me echt rauw op mijn dak maar ik trek idd inmiddels dezelfde conclusie als jij Born2BCrazy! Ik zal ze straks zelf eens verblijden met een telefoontje!

Gelukkig had ik net een andere organisatie op mijn vm staan (voor de 2e keer haha) dus maar eens terug gebeld en toen kreeg ik geen gehoor *zucht*

Succes Desa!

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 16:12

Nou ik heb inmiddels contact gehad ( heb 2x moeten bellen) en ik ben het idd niet geworden omdat het een redelijk zware functie is en ze bang zijn dat ik daar nog niet tegen opgewassen ben met mijn ervaring (stage). Maar ze hadden zo'n goed gevoel bij mij dat ze toch iets met me moesten en ze verder zijn gaan kijken bij een andere vestiging, daar heeft ze morgen een gesprek om te kijken of ze kunnen schuiven! Daarnaast zit ik nu bij een andere organisatie ook in de 2e procedure (capiciteitentest) en zag ik bij de organisatie waar ik vakantie werk heb gedaan een vacature. Dus weer genoeg in de pijpleiding! We gaan het zien!

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 16:17

Heb vanmorgen 2 open sollicitaties de deur uit gedaan, maar ze zochten niemand :\

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 16:26

PercyLeen schreef:
Nou ik heb inmiddels contact gehad ( heb 2x moeten bellen) en ik ben het idd niet geworden omdat het een redelijk zware functie is en ze bang zijn dat ik daar nog niet tegen opgewassen ben met mijn ervaring (stage). Maar ze hadden zo'n goed gevoel bij mij dat ze toch iets met me moesten en ze verder zijn gaan kijken bij een andere vestiging, daar heeft ze morgen een gesprek om te kijken of ze kunnen schuiven! Daarnaast zit ik nu bij een andere organisatie ook in de 2e procedure (capiciteitentest) en zag ik bij de organisatie waar ik vakantie werk heb gedaan een vacature. Dus weer genoeg in de pijpleiding! We gaan het zien!

Mooi zo! :D
Het is graag of niet!
Dit is toch veel beter zo..

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 16:29

NonaWen schreef:
Heb vanmorgen 2 open sollicitaties de deur uit gedaan, maar ze zochten niemand :\

Waar solliciteer je op in ons mooie twente ;) Banen zijn hier schaars hé *zucht*

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 16:59

Heb net gesprek gehad, nog nooit zo'n relaxt gesprek gehad!

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 17:03

DeSa schreef:
Heb net gesprek gehad, nog nooit zo'n relaxt gesprek gehad!

*\o/*

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 17:26

PercyLeen schreef:
NonaWen schreef:

Waar solliciteer je op in ons mooie twente ;) Banen zijn hier schaars hé *zucht*

Grafisch vormgever/Dtp'er :j

Haha ja inderdaad.. helemaal nu

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 18:19

ik ga jullie weer verlaten :D, want ik ben aangenomen :)

meikemarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 18:24

gefeliciteerd!

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 18:49

Gefeliciteeeeeerd! *\o/*

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 19:33

SaNNeS88 schreef:
ik ga jullie weer verlaten :D, want ik ben aangenomen :)

Goed zo! Da's snel. Gefeliciteerd! :D

Ik blijf gewoon nog even hangen, met baan, dat mag toch ook? :+

happy2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 19:57

mag ik mij melden? Wij hebben net vanmiddag massa ontslag gekregen. 500 man er uit, waaronder de complete R&D waar ik onder val. Dit hing al in de lucht, dus was al op zoek, maar nu hebben we te horen gekregen dat wij met 3 weken de onstslagbrief op de mat hebben..

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 20:02

Was dat niet net op tv? Hoorde half zoiets dat er ineens ergens veel mensen op straat stonden.
Maar wat balen joh! Wat voor werk zoek je?

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 20:20

dat was toch een of andere sigarettenfabriek? :o?

happy2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 20:27

DeSa schreef:
Was dat niet net op tv? Hoorde half zoiets dat er ineens ergens veel mensen op straat stonden.
Maar wat balen joh! Wat voor werk zoek je?

Yep, dat was net op het nieuws. Solvay is een pharmaceutisch bedrijf, geen sigaretten hihi.

Ik zoek iets secretariels. Best lastig heb ik al gemerkt, of ik moet richting Amsterdam gaan zoeken.

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 22:46

Gefeliciteerd Sanne!! Wat onwijs gaaf! Succes daar :D

Ik heb zaterdag een fortune cookie gekregen van een vriendin. Die had ze laten maken tijdens haar vakantie in America.
Morgen is een belangrijke dag volgens het briefje dus we gaan het zien :D

meikemarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 08:37

Ik heb gisteren een sollicitatie de deur uit gedaan voor de functie van schoenenverkoperen bij schuurman schoenen :)
Hopen dat ik aan de slag kan!

marionnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 08:44

Oef heftig Barbara!

Hier weer een solliciatie eruit naar de Zwaluwhoeve...

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 12:06

Weer goed en minder goed nieuws hier..... Ik heb ook nog steeds niets gevonden maar ga vanavond weer even aan mijn open sollicitatie zitten :). En ik moet SRK nog even bellen over het starterstraject... Staat momenteel niks op wat betreft vacatures maar kan in ieder geval even bellen of het zin heeft om al te solliciteren voor het starterstraject. Niet geschoten altijd mis, en als ik dan in ieder geval in een dossier kom en ze de brief niet gelijk in het ronde archief gooien :D.

Mijn collega had wel een mooie baan gevonden bij een vriend van hem :P. Daar wilde die me wel voor aanraden. Maar ja dat is een baan als planner, ben er ook wel van overtuigd dat ik het kan (en hij ook) maar kan denk beter iets in mijn vakgebied zoeken. Vind het ook weer zo banketstaaf als ik daar binnen een jaar ofzo vertrek omdat ik wel iets vind waar ik voor geleerd heb (dat is dan voornamelijk omdat ik dan via mijn collega die baan zou krijgen :P).

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 12:28

Soms moet je ook voor jezelf kiezen, evdpanne!
Dus als dit nu een goede optie is, voor nu.. En je hebt er zin in.. gewoon doen!
Heb je ondertussen alle tijd om rond te kijken!

Jessie, heeft je fortunekoekje nog wat opgeleverd??

Ik ben net gebeld, volgende week woensdag ga ik beginnen! :D
Net mijn oude werkgever nog gebeld, die was al helemaal verheugd dat ik me had bedacht, maar moest nog even iets regelen.
Vuurtje blijft zo wel warm, HRM zou kijken voor een contract met meer zekerheid.. dus dat hoor ik nog ;)

Maar, eerst, lekker aan de slag :D