Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PercyLeen schreef:Ik meld me ook maar weer eens, van de week 2 super leuke gesprekken gehad en vandaag hadden ze nog een kandidaat voor het 2e gesprek en daarna zou de keus tussen ons beide gemaakt worden en ze zouden mij vanmiddag bellen. Ik heb gewoon NIKS gehoord..valt me echt zo tegen..of ik het nou wel of niet geworden ben de toon is wel gezet!
PercyLeen schreef:Nou ik heb inmiddels contact gehad ( heb 2x moeten bellen) en ik ben het idd niet geworden omdat het een redelijk zware functie is en ze bang zijn dat ik daar nog niet tegen opgewassen ben met mijn ervaring (stage). Maar ze hadden zo'n goed gevoel bij mij dat ze toch iets met me moesten en ze verder zijn gaan kijken bij een andere vestiging, daar heeft ze morgen een gesprek om te kijken of ze kunnen schuiven! Daarnaast zit ik nu bij een andere organisatie ook in de 2e procedure (capiciteitentest) en zag ik bij de organisatie waar ik vakantie werk heb gedaan een vacature. Dus weer genoeg in de pijpleiding! We gaan het zien!
DeSa schreef:Was dat niet net op tv? Hoorde half zoiets dat er ineens ergens veel mensen op straat stonden.
Maar wat balen joh! Wat voor werk zoek je?