En beterschap!
Ik hoop ook dat ik in 1x geslaagd ben, want dan ben ik van de stress af
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Was echt zoo geweldig! Echt een groot feest. Gaan volgend jaar zeker weer, als reunie haha
Skoftig ken ik niet haha! Klinkt wel lachen! (betekent gewoon iets van geweldig neem ik aan?)
wreen schreef:Ik hoop ook dat ik in 1x geslaagd ben... m'n pa ligt nu alweer in 't ziekenhuis. dit keer op de IC, hartbewaking. waarschijnlijk 'n lichte hartaanval gehad. dus nu weer ff afw88
fury_berber schreef:Sterkte allemaal..![]()
skoftig mooi?Skoftig ken ik niet haha! Klinkt wel lachen! (betekent gewoon iets van geweldig neem ik aan?)
Echt tof dat je met de klas bent geweest, dat was ons plan ook maar daar is niets van gekomen.. gelukkig wel een paar dagen vlieland met vriendinnen!
Net op een verjaardag geweest, en iedereen natuurlijk vragen hoe de examens gingen enz, en iedereen ging succes wensen. De uitslag komt nu wel heel dichtbij![]()
Ben vooral heel erg benieuwd naar me cijfers!
Maar het betekend idd iets in de trant van geweldig/super
) weekend van gemaakt, en allemaal geholpen met het eten en opruimen enzo zodat het voor iedereen leuk bleef
Dr is wel flink gezopen, 200 liter(!!!) bier en een hele hoop wijn
En 100 zakken chips haha

*
Die houden we erin! hahaa
Volgens mij gaat t wel goed, maaaarrr je weet het niet *zucht* Annelous schreef:@wreen sterkte!!
Tijdje al niet meer gebokt, ff van de vakantie genoten (a)
gatsie bij mij begint het nu ook echtspannend te worden komt wel heel dichtbij, wie gaan er naar leiden als ze een Her hebben? ik wel denk,,
En tijdens het 3e tijdvak ben ik op vakantie dus kan ik ook niet mee op vakantie
ARgh ik haat dit echt zo erg zeg! Weer alles voor wiskunde leren.. 

!
Lijkt me idd niet erg fijn als je het dan pas weet..
haha