Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Ook de uitzend CAO, maar goed... ga er woensdag heen voor een intake.

Zal maandag nog wel even bellen!
Wordt vast niks. Echt zó moeilijk om een bedrijf te vinden waar je werken&leren kan doen. Had ik niet verwacht.. 
En daarbij, het moet ook nog in de buurt zijn ..
Hopen dat het wat is dan.
Maandags school, en de rest werken..
Falona schreef:De afgelopen week zijn er een paar dingen geintroduceert die veelbelovend zijn. Maar ik wacht niet meer af, als ik denk een goede kans tegen te komen dan ga ik er gewoon voor. Voornamelijk omdat ik weet dat ik elders meer kan verdienen en wel cariere mogelijkheden heb. Hier is de rek er voor mij uit, de enige manier waarop ik hier verder kan is teamleader worden of naar het buitenland. Buitenland valt helaas af omdat manlief daar pertinent tegen is (en ik dan waarschijnlijk mijn paard kwijt ben omdat ik d'r lease en ze waarschijnlijk niet verkocht word, als ik daar al het geld voor zou hebben) en ik zie mezelf nog geen teamleader worden, en dan heb ik het nog niet eens over het feit dat daar de komende tijd nog geen vacatures in komen.
De andere is dus in een verzorgingshuis, tja ik werk dan wel als verzorgende (dus een niveau lager dan verpleegkundige) maar dan heb ik tenminste voor 4 maanden vastigheid. Doe momenteel invalwerk als verzorgende (IG) en eigenlijk heb ik toch liever ergens een aantal uren voor vast.