Dominique_96 schreef:Alleen bij de practica is aanwezigheidsplicht nu. Nu ik je zie op fb herken ik jeheb je geloof ik wel een paar keer op smc gezien
Edit: heb jaar of 5 geleden gereden maar doe verder niets meer met parden nu, zou t wel graag weer willen
Oh, ok beter! Ik wou trouwens precies hetzelfde zeggen, herken je nu ook adhv de foto
Is moeilijk om te combineren met je studie he? Heb tot dit nieuwe schooljaar een jaar een ardenner(trekpaard) verzorgd en gereden, maar heb dat opgegeven omdat ik het niet eerlijk vond om maar 2 keer per week te komen (er reed verder niemand op). Daarvoor wel nog verzorgpaarden gehad.
Zit er nu eerder aan te denken om te gaan sparen voor een shetlander met sulky. Heb wel eens gemend en vond dat ook geweldig! Je hebt minder direct contact als met rijden, maar je hebt nog steeds dat gevoel zegmaar. Gaat me ook meer om de omgang, verzorging en band. Vrijheidsdressuur vind ik echt geweldig, net als gewoon wandelen of fietsen met het paard. Ik reed ook niet vaak op de paarden die ik verzorgde, misschien 1 keer rijden van de 3 keer, en dat was meestal een buitenrit.
Een shetlander is in aanschaf en onderhoud wel een stukje goedkoper, bovendien kan ik hem gewoon bij een ander paard in de buurt zetten. Dan hoef ik ook niet zo ver te fietsen. Moet ik wel eerst voor sparen natuurlijk, hahaha!
heb je geloof ik wel een paar keer op smc gezien 

Maar ik heb nu bijvoorbeeld 1 blok met: recht, Nederlands, Engels, onderzoek en oow. Pas als ik dit allemaal >5.5 heb, krijg ik 7.5e studiepunt.
en onderzoek twijfel ik ook over, ik hoop stiekem dat ik 1 v/d 2 wel voldoende heb, anders heb ik 0 studiepunten.. de rest heb ik allemaal wel gehaald denk ik
Gelukkig wel elke dag om 13.30 uur of eerder vrij. Volgende week beginnen ook mijn lessen scheikunde, woei.

(< stelt dus een high-five voor uhuu).