Tuurlijk ga ik heen, daar is geen twijfel over mogelijk. Probleem is alleen dat ik de vorige 2 keren te horen heb gekregen dat ik zo rustig was en ze bang waren dat ik niet genoeg pit had. Ik hoop ook dat ik dan flink weer opgeknapt ven....
Hospitality medewerker (receptioniste dus) Maar heb er een hard hoofd in, aangezien het bij vgz is, en die hebben me al twee x afgewezen (andere functie) ivm verleden
PercyLeen
Geplaatst: 10-04-13 16:26
Ik heb morgen mijn eerste gesprek, eerste sollicitatie die ik deed en zeker mijn 1e keus Van mijn vorige werkgever nog niks weer gehoord..
Waarom laten ze je dan wel op gesprek komen stef? Positief blijven hoor!
Zo, ik heb maandag ook een gesprek bij een recruiter in Tilburg voor een bedrijf in Breda, een commerciële binnendienstfunctie die mij schijnbaar op het lijf is geschreven.... Weet alleen nog niets van het bedrijf dus ik ben benieuwd!!
*herinnert zich dat ze nog een PB van Splash moet beantwoorden*
Roosch
Geplaatst: 11-04-13 09:08
Dankjewel.
Ik heb me nog even goed voorbereid, heb gezien wat het meisje van het uitzendbureau naar het bedrijf heeft gestuurd en dat maakte me aan het blozen. Heel lovend. Hopelijk kan ik mezelf goed neerzetten..
Stef, welicht past deze functie beter, je weet t niet?
Gisteren was ik ook op gesprek voor een functie wat eigenlijk helemaal mijn ding niet is, maar ik mag toch naar de 2e ronde.. ik was zelf ook helemaal verbaasd en die baan is niet wat ik ambieer, maar als ze me uiteindelijk zouden willen hebben, vind ik het prima
ChefsSpecial
Geplaatst: 11-04-13 09:16
Ik hoor trouwens net over een akkoord op de radio dat ze de ww naar 3 jaar gaan verlengen...?? Weet iemand hoe dat in elkaar zit?
Afgelopen weekend naar Ameland geweest om bij 2 stallen langs te gaan om daar met de buitenritten te helpen. 1 is sowieso zeker en bij de andere kom ik binnenkort een weekje proefdraaien. Bij de eerste werk je 7 dagen per week van 8-6.. aii en bij de 2e heb je wel meer vrije tijd. Verder dus nog maar even doorzoeken, maar dit is in ieder geval een leuke start voor mijn zomer!
Zo, ik ben alweer terug.. Het zal afwachten zijn. Ik ben in ieder geval mezelf gebleven, dus ik hoef geen spijt te hebben. Er waren nog een paar andere kandidaten dus even afwachten..
Ja heb der ook erg veel zin in! Wat is er nou mooier dan in het zonnetje lekker over het strand te scheuren! Heeft iemand al eerder zoiets gedaan? Tippss?
Goed zo Roosch, zal voor je duimen! Hier hetzelfde verhaal. Ook net een gesprek gehad, ging prima, maar er zijn ook nog andere gegadigden. Maandag hoor ik meer....
Ik duim voor jullie dat jullie op vervolggesprek mogen komen Of nog beter, direct kunnen tekenen. Gingen de gesprekken goed?
Ik kijk net op mijn linkedin, heeft degene waar ik morgen gesprek mee heb mijn profiel vandaag bekeken. Hopelijk heeft ze vast een positief beeld van me kunnen vormen.
Marcella
Geplaatst: 11-04-13 14:21
Baal hier een beetje zit nu steeds te wachten op een terugkoppeling van een sollicitatie, maar dit is nu opgeschoven naar eind april wegens interne verhuizing.
En ik wil die baan zo graag hebben.
PercyLeen
Geplaatst: 11-04-13 15:39
Ik heb net een super leuk gesprek gehad, voelde goed We waren alleen wel met 5 man voor de vacature..Ik hoop dat ik weg kom met mijn salarisindicatie Hoor morgen of maandag meer...