Ataloca, dat is in Schiphol
dat is niet echt fietsbaarHeb al wel anderhalf jaar bij Bking gewerkt
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

dat is niet echt fietsbaar
Dat is dan ook de enige die er in de omgeving is
Maar denk niet dat ik daar weer word aangenomen
ben daar niet ontslagen ofzo, maar denk dat mijn leeftijd wellicht een probleem kan geven. Was toen 18 of 19 jaar toen ik daar werkte
Of kun je daar niet komen met ov ?
nee dat risico wil ik niet nemen. Heb dat traject 4 jaar moeten afreizen voor school (Leiden - Schiphol - Sloterdijk) en man... wat een gezeik altijd.
maar Schiphol is dus eigenlijk neit te doen. Noordwijk, Sassenheim,Voorhout en Wassenaar is bijvoorbeeld wel goed te doen met het OV, Van treinen wil ik liever niet afhankelijk zijn ivm dus de ongeregeldheid met name in de winter
Ook bij zo'n thuiszorg ding.
dus langsgaan is het beste. Ik ken mensen die al jaren dezelfde werkplek hebben door het uitzendbureau. lifaya schreef:maar die zullen waarschijnlijk wel zeker weten dat ze voor lange tijd daar blijven werken of niet?
Ik zou zeggen: niet geschoten is altijd mis. Niet alleen hier, maar ook bij andere banen waarvan je denkt dat ze je toch niet zullen willen hebben. Met zo'n instelling schrap je de helft van je potentiële werkgevers en verklein je de kans op je droombaan.. vuurneon schreef:Tja, je moet er wel wat voor willen doendus langsgaan is het beste. Ik ken mensen die al jaren dezelfde werkplek hebben door het uitzendbureau.
Ik ga er eens achteraan bij de randstad, morgen even een belletje doen zodat ik een afspraak kan maken.
kun je voorstellen hoe stressvol dat is ahaha
Burgerking enzo was geen probleem, dat is echt een piece of cake, maar in restauranten werken op bedrijfterrein en noem maar op... pff... vreselijk... ik was bijna een tikkende tijdbom
Heino schreef:lifaya schreef:maar die zullen waarschijnlijk wel zeker weten dat ze voor lange tijd daar blijven werken of niet?
Nee hoor, daar ken ik er ook vanIk zou zeggen: niet geschoten is altijd mis. Niet alleen hier, maar ook bij andere banen waarvan je denkt dat ze je toch niet zullen willen hebben. Met zo'n instelling schrap je de helft van je potentiële werkgevers en verklein je de kans op je droombaan..
alleen toen was er geen baan vrij. Ga wel even meteen kijken op de site die ik toen gekregen had

maar of dat een goed punt is weet ik niet
lifaya schreef:Vuurneon, helaas zit ik al zo lang in die negatieve spiraal. Ik weet van mijzelf dat ik goed kan fotograferen, maar daar houd het bij op. Ben blijkbaar niet sociaal want heb bijna geen vrienden. Ik kan wel altijd heel goed doen alsof ik vrolijk benmaar of dat een goed punt is weet ik niet
voor schoonmaakbaantjes etc heb je echt wel een goede leeftijd (studenten blijven immers ook nog gewenst) . Blijf je goed richten wat je wel kan en je hoeft echt niet voor alle baantjes sociaal te zijn. Voor orders lopen moest ik vooral ehh kunnen lezen
en niet al te traag werken. Maar ik werkte alleen op mijn stuk. Dus sociale vaardigheden telden niet eens mee hihi

Bellatrix schreef:Klinkt ook interessant.Waarom heb je daar geen HBO voor nodig?
Silvia schreef:Bellatrix schreef:Klinkt ook interessant.Waarom heb je daar geen HBO voor nodig?
Ik vermoed omdat je minder verantwoording hebt?
Het is in ieder geval een leertraject en je gaat tijdens je studie meteen verdienen.
Ik heb begrepen dat er best wel vraag is naar sterilisatie assistenten.
Maar je moet natuurlijk wel tegen bloed en dergelijke kunnen.... De instrumenten zijn alles behalve schoon als ze uit de OK komen!