Ataloca, dat is in Schiphol

Heb al wel anderhalf jaar bij Bking gewerkt
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lifaya schreef:maar die zullen waarschijnlijk wel zeker weten dat ze voor lange tijd daar blijven werken of niet?
vuurneon schreef:Tja, je moet er wel wat voor willen doendus langsgaan is het beste. Ik ken mensen die al jaren dezelfde werkplek hebben door het uitzendbureau.
Heino schreef:lifaya schreef:maar die zullen waarschijnlijk wel zeker weten dat ze voor lange tijd daar blijven werken of niet?
Nee hoor, daar ken ik er ook vanIk zou zeggen: niet geschoten is altijd mis. Niet alleen hier, maar ook bij andere banen waarvan je denkt dat ze je toch niet zullen willen hebben. Met zo'n instelling schrap je de helft van je potentiële werkgevers en verklein je de kans op je droombaan..
lifaya schreef:Vuurneon, helaas zit ik al zo lang in die negatieve spiraal. Ik weet van mijzelf dat ik goed kan fotograferen, maar daar houd het bij op. Ben blijkbaar niet sociaal want heb bijna geen vrienden. Ik kan wel altijd heel goed doen alsof ik vrolijk benmaar of dat een goed punt is weet ik niet
Bellatrix schreef:Klinkt ook interessant.Waarom heb je daar geen HBO voor nodig?
Silvia schreef:Bellatrix schreef:Klinkt ook interessant.Waarom heb je daar geen HBO voor nodig?
Ik vermoed omdat je minder verantwoording hebt?
Het is in ieder geval een leertraject en je gaat tijdens je studie meteen verdienen.
Ik heb begrepen dat er best wel vraag is naar sterilisatie assistenten.
Maar je moet natuurlijk wel tegen bloed en dergelijke kunnen.... De instrumenten zijn alles behalve schoon als ze uit de OK komen!