Nr. 2 en 3 zijn dichterbij, maar bij minder aansprekende bedrijven en niet helemaal in de functie die ik graag wil.
Wij zijn ongetwijfeld te kieskeurig
Maar wil me toch liever voor 100% in kunnen zetten bij een baas en dan moet de wederzijdse klik er wel zijn is nu mijn ervaring.
). Maar ik solliciteerde ook aan de andere kant van het land
Geen idee waarom 2 haha....
Ze waren erg positief! 
het is maar voor 8 uur in de week maar nu heb ik ook niks. Liever iets dan niets en dan kan ik teminste gewoon verder kijken naar een fulltime baan.
alleen sport ik in Bilthoven. Daar heb je dan wel leuke collega's
. Door gebrek aan OV aangewezen op eigen auto (of eventueel trein maar de omliggende stations hebben niet voldoende parkeerplaatsen). Drie kwartier enkele reis hou ik fysiek gewoon niet vol. Incidenteel, zoals de laatste keren naar de dierenarts, is het wel mogelijk maar niet voor dagelijks woon-werk verkeer. Bij een vorige werkgever had ik ook 3 kwartier reistijd (18 km), werkte halve dagen, maar als ik thuis kwam ging ik eerst een uurtje slapen. Dus ik moet echt iets noord van Utrecht hebben wat goed met de auto te bereiken is. Maakt het dubbel lastig
Zodat als anderen solliciteren, ze niet het standaard riedeltje krijgen van "deze vacature is al verlopen" of "we zijn al bezig met de selectieprocedure"
. Maar ik werk nu ook in Bilthoven en ik weet iig de straat te vinden waar die sportschool zit. Kan er allicht morgen eens achterheen bellen!