Nr. 2 en 3 zijn dichterbij, maar bij minder aansprekende bedrijven en niet helemaal in de functie die ik graag wil.
Wij zijn ongetwijfeld te kieskeurig

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jans schreef:Dat is mijn sportschoolalleen sport ik in Bilthoven. Daar heb je dan wel leuke collega's
Jans schreef:Ik hebdat ook met mijn zw, leuke dingn doen en sparen is er niet bij.
Overigens heb ik reistijd als eis al lang opgegeven met de huidige markt. Vorige werk was drie kwartier enkele reis met de auto. Nu een goed uur met de bus (incl overstappen en looptijd, tis maar 15 kilometer). Maar ik solliciteerde ook aan de andere kant van het land
puur om weer werk te hebben: en met een leuke baan is reistijd niet zo heel erg.
patpen schreef:Helaas ben ik noodgedwongen wel gebonden aan een reistijd. Door gebrek aan OV aangewezen op eigen auto (of eventueel trein maar de omliggende stations hebben niet voldoende parkeerplaatsen). Drie kwartier enkele reis hou ik fysiek gewoon niet vol. Incidenteel, zoals de laatste keren naar de dierenarts, is het wel mogelijk maar niet voor dagelijks woon-werk verkeer. Bij een vorige werkgever had ik ook 3 kwartier reistijd (18 km), werkte halve dagen, maar als ik thuis kwam ging ik eerst een uurtje slapen. Dus ik moet echt iets noord van Utrecht hebben wat goed met de auto te bereiken is. Maakt het dubbel lastig
Jans schreef:Is de vacature in Bilthoven dan niet iets voor jou? Bij SportCity?