@Zooist: Maar heb je ook nergens vermeld dat je een FB pagina had aangemaakt? Dan nog blijft het ongelofelijk dat er al zoveel likes op binnenkomen hoor
haha ja likes kopen kan gewoon en gebeurd heel erg veel. 100 likes voor bv 17 euro. Grote bedrijven gebruiken het vaak om op een snelle manier een indruk te maken op Facebook. Als je 1000 likes hebt zal een onbekende eerder ook op ‘vind ik leuk’ klikken dan wanneer je er 10 hebt. En uiteraard is er een markt voor overal waar vraag naar is. Dus je kunt likes kopen.
Haha, als jullie likes willen verkoop ik ze wel inderdaad Zonder gekheid, je kan inderdaad likes kopen, dus van die populariteitswedstrijden waarbij de foto met de meeste likes wint, dat is niet atlijd eerlijk.
Zooist
Geplaatst: 15-10-12 15:11
Hahaha! Ik heb ze niet gekocht hoor. Ik heb de link op mijn eigen FB geplaatst en daarvandaan loopt het heel hard. Maar ik heb nu ook statistieken en (bij 30 likes geloof ik, zit nu op foon) en dan zie ik dat er ook ongeveer 40 'vreemden' zijn. Maar alles staat openbaar dus als ik een bericht maak zien de vrienden van degenen die het like-en het ook.
Ik heb nu meen ik 411 likes op mijn facebook 0 gekocht vind dat een beetje vreemd.. Het zijn likes van mensen met echte profielen alleen uit afrika etc
Mallootje, ik heb met mijn webwinkel al sinds de start homeparties georganiseerd en het is veel werk, late avonden, soms erg tegenvallende verkoop, maar wel goed voor je sociaal leven. Zag deze zomer nog iemand die ik totaal niet kende, maar zij mij nog wel... van mijn allereerste homeparty
Heb er daarnet nog even over gedacht en ik ga het 'lanceren', via promotie op de site & facebook, en via een affiche in de winkel. Lukt het, fijn. Valt het tegen, dan voer ik het weer af of houd ik het op een laag pitje..
Precies Malootje, gewoon beginnen, kan je gaanderwijs ook zien waar de meeste intresse voor is. Je hoeft er niet veel voor te investeren buiten je tijd om.
Lindy1982, Dat is ook vreemd? Doe jemisschien ook spelletjes als Farmville of zo?
Mallootje, leuk idee! Ik denk alleen dat je er meer winst uit kan halen als je een avond op bijvoorbeeld een manege mag inplannen. En dan daar bijvoorbeeld een affiche op een prikbord, met desnoods een kortingsbon voor het een of ander.
Yep de Samsung. Heb nog even getwijfeld over de Note maar die was gewoon 100 euro duurder.
Yucca
Geplaatst: 15-10-12 21:01
Jee Zooist, hoe doe jij dat?! Haha, ik ga ook even een duidelijke link plaatsen op mijn facebook
Ben benieuwd hoe stellen erop reageren Hilda! Zelf lijkt me het me een mooi hulpmiddel voor erbij.
Vandaag is mijn werkrooster in de war geschopt. Vanmiddag afspraak gehad bij de huisarts omdat ik gisteren/vandaag dezelfde klanten kreeg als een week of 2 geleden. Vreemde, stekende pijn onder het linkersleutelbeen, kortademig en pijn bij ademhalen. Verder heb ik het idee dat mijn conditie sowieso minder is. Moest ik door naar het ZH om een longfoto te maken en bloed te prikken. Arts dacht aan klaplong, gelukkig bleek dat niet zo te zijn na de foto! Wat het dan wel is, is nog even afwachten (als er wat uit de foto/bloed komt).
Eigenlijk ben je dan constant verkeerd aan het ademen, bij mij werd het o.a. veroorzaakt door te hoge spierspanning in mn rug. Ik moet nu een afspraak maken bij de fysio en iets van ademhalingsoefeningen gaan doen. Ik had klachten zoals pijn op mijn borstbeen, steken bij mijn ribben, kortademig, een schraal/geïrriteerd gevoel in mn luchtpijp (zoals wanneer je een heel eind gerend hebt) en mn keel leek dicht te slaan tijdens het praten.
Ze hebben naar mn longen geluisterd, bloeddruk gemeten en gekeken hoeveel zuurstof er in m'n bloed zat en dat was allemaal goed. Ik heb eerder veel last gehad van hyperventilatie, maar dat waren altijd korte aanvallen, die na een half uurtje weer wegtrokken, dus ik dacht dat ik nu iets van keelontsteking had ofzo. Maar gelukkig was het dus iets heel onschuldigs.
Heel onschuldig, haha. Wel fijn dat er iig een diagnose is gesteld, daar ben ik bang voor, dat er bij mij weer niets uitkomt Paar daagjes afwachten dan maar!
Ik ga voor je duimen dat het bij jou ook meevalt! Hyperventilatie is gelukkig heel onschuldig (al is het wel een beetje irritant en vermoeiend)
Mews
Geplaatst: 16-10-12 03:49
Bah Yucca, ik hoop dat het meevalt en ze kunnen vinden wat het nou is... Joyce2, fijn dat het bij jou niet iets ergs was, en je een diagnose hebt gekregen. Ik hoop dat het met de fysio-oefeningen ook gauw beter zal gaan, lijkt me heel naar. Ik heb zelf astma en moeilijk kunnen ademen vind ik echt verschrikkelijk, bluh...