Het was trouwens een vrij grote schoudertas hè.. En zolang die kat niks laat merken
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

als t een rugtas zou zijn en een grote kat, zou het niet echt kunnen 
moet k om half 5 weer gaan bellen
Nja ze zou eraan denken dat als ze dalijk de mogelijkheid kreeg om te kijken, dat ze mij zelf zou bellen. Hoop dat ze het doet. Dat is echt altijd zo!
van 11:00-14:00 en zaterdag van 16:00-20:30 
had later echt schijt aan alles van want ze ervan zouden denken
Pas in t examenjaar had ik een andere rugzak gekocht (van Dakine) die k nu ook nog gebruik xD 
dat had ik ook xD had in t begin echt 80,- ofzow
maar dat had mn mammie betaald toen
(ging de dag voordat ik op kamers ging hier ,met mn moeder boodschappen doen xD ) en de dagen/weken erna had ik soms ook nog wel dingen nodig die je maar 1 x hoefde aan te schaffen in de zoveel tijd xD 

En anders klopt er echt iets niet
da's ook heel handig. Zat cupasoup in, macaroni, pakje gezeefde tomaten, dat soort dingen. Een soort startpakket 
Wel handig. Of ik jat het zelf, doe ik ook wel eens
Van de week nog wat appels meegenomen, en een pak sap. Ik neem wel nooit dingen mee als het het laatste is.. Dus als er 2 pakken macaroni staan vind ik dat ik er wel eentje mee mag nemen
lekkerrr 
Heel soms mag ik als er bijv. van avondeten ofzo over is, het meenemen
zo had ik een x bami meegenomen xD En zelfgemaakte stoofpeertjes 

Maar dan is het te weinig om te bewaren. 
(dat iedereen dan ineens wat anders zit te doen
)

Super chill. Die had vaak dr mobiel bij de hand waar ze ook alle mailtjes op ontving. 

1234 schreef:Ik heb vroeger op de middelbare trouwens ook 5 jaar lang een grote kipling rugzak gehadhad later echt schijt aan alles van want ze ervan zouden denken
Pas in t examenjaar had ik een andere rugzak gekocht (van Dakine) die k nu ook nog gebruik xD

arans schreef:Ik neem ook geregeld wat mee van thuis. Vooral vaak 4 sneetjes brood, omdat ik met mijn brood precies 1 week probeer te doen, omdat we geen vriezer hebben en het anders op maandag niet meer goed is.
Ik ben trouwens van lang haar naar een bob gegaan, maar ik weet nog niet wat ik er van vind.... Ohja en morgen is mijn date