Studentikoos als wij zijn hier, gaan we naar Op Kamers #4 !!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-12 16:14

Nou nee hoor.. Die kat is echt maar heel klein/licht/dun, en vond het ook niet erg om mee gezeuld te worden in de tas.. Maar eenmaal bij het station had ze er geen zin meer in :')
Het was trouwens een vrij grote schoudertas hè.. En zolang die kat niks laat merken :P

patatkraam

Re: Studentikoos als wij zijn hier, gaan we naar Op Kamers #4 !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 16:18

Ik zie zo'n kipling voor me nu.. :')

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 16:20

hahah okeej dan is het al iets geloofwaardiger _O- als t een rugtas zou zijn en een grote kat, zou het niet echt kunnen _O-

Pff k word gek.... k moest nog de jumbo bellen omdat ik was vergeten te kijken naar mn rooster, wanneer ik dit weekend moest werken, en k had al zown idee dat ik vast weer 3 keer terug moest bellen :Z
Nu zat de leidinggevende dus weer achter de kassa en kon ze niet kijken :') moet k om half 5 weer gaan bellen :Z Nja ze zou eraan denken dat als ze dalijk de mogelijkheid kreeg om te kijken, dat ze mij zelf zou bellen. Hoop dat ze het doet. Dat is echt altijd zo!

Eigenlijk zouden ze zown online pagina (met inlogcodes enzo) moeten hebben voor medewerkers, waarop hun rooster te zien is. Dat die automatisch aangepast wordt enzo...

*edit*
Ohw haha ze heeft nu al gebeld xD chill
zondag maar 3 uurtjes :oo van 11:00-14:00 en zaterdag van 16:00-20:30 :+

Ik heb vroeger op de middelbare trouwens ook 5 jaar lang een grote kipling rugzak gehad _O- had later echt schijt aan alles van want ze ervan zouden denken :') Pas in t examenjaar had ik een andere rugzak gekocht (van Dakine) die k nu ook nog gebruik xD

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 16:53

*gaat snel koken voordat huisgenoot weer thuis komt en de keuken weer net als vorige week een slachtveld is :') *

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 16:58

Dat is naar 1234. Ik heb me echt even uitgeleefd met boodschappen,(nouja 20 euro, waarvan 10 euro champoo en deo vanwege een aanbieding). Aardappelzetmeel (handig als je iets wilt inbinden), griesmeel (omdat dat lekker is), en nog wel wat dingen. Normaal haal ik bij de lidl maar dit keer mocht ik wat luxer van mijzelf

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 17:00

whahah :)) 20 euro is niets :+ Ik had maandag wel maar 20,- xD (at toch alleen soep en pasta, waar ik t meeste al voor in huis had) Maar normaal heb k echt wel meer xD
Zo, mn pan water staat op t vuur, ff wachten tot ie kookt :P

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 17:17

Het punt is dat ik echt begon met niks, Dus als je bijvoorbeeld suiker nodig hebt koop je gelijk een heel pak. Maar heel veel van die dingen koop je gelijk in het begin waardoor je dan meer uitgeeft dan anders.

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 17:20

jaah klopt :j dat had ik ook xD had in t begin echt 80,- ofzow _O- maar dat had mn mammie betaald toen :P (ging de dag voordat ik op kamers ging hier ,met mn moeder boodschappen doen xD ) en de dagen/weken erna had ik soms ook nog wel dingen nodig die je maar 1 x hoefde aan te schaffen in de zoveel tijd xD

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 17:24

Had je goed geregeld dat je moeder dat betaalde 1234. Ik betaal alles zelf, tot nu toe op z'n hoogst een keer 40 euro gehad. Hoger echt niet. whoops, dit lijkt ook weer op slow shat

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 17:26

haha ach, maakt niet uit toch xD zijn toch al bijna bij einde van dit topic.
ik had ook op zn hoogst 40,- :P

aahh beter!! de herkansingen van vorig blok zijn nu niet aan eind van deze periode maar 5 weken later :D
Dan ben ik weer terug van fokkerij-stage xD Anders had ik een dag tijdens mijn stage naar school moeten gaan :')
want ik weet bijna zeker dat ik de toets van fokkerij moet herkansen :') En anders klopt er echt iets niet :+

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-12 17:37

Ik had toen een boodschappentas van mijn moeder mee gekregen :j da's ook heel handig. Zat cupasoup in, macaroni, pakje gezeefde tomaten, dat soort dingen. Een soort startpakket :)
En soms krijg ik nog wel eens zoiets mee :P Wel handig. Of ik jat het zelf, doe ik ook wel eens O:) Van de week nog wat appels meegenomen, en een pak sap. Ik neem wel nooit dingen mee als het het laatste is.. Dus als er 2 pakken macaroni staan vind ik dat ik er wel eentje mee mag nemen :)
Mijn moeder koopt ook van van die 2e gratis aanbiedingen, en dan krijg ik de tweede. Van de week nog een heel net perssinaasappels gekregen :D lekkerrr

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 17:39

das handig! Ik neem heel weinig van thuis mee :j Heel soms mag ik als er bijv. van avondeten ofzo over is, het meenemen :j zo had ik een x bami meegenomen xD En zelfgemaakte stoofpeertjes :9
maar verder eigenlijk nooit. K koop t gewoon allemaal hier :j

Zo ik heb alle overige pastasaus en pasta (macaroni) opgekregen :)
Hoefde dus niets weg te gooien xD Soms houd ik zegmaar net wat pastasaus over omdat het net te veel is voor 2 dagen :+ Maar dan is het te weinig om te bewaren.

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 17:41

ik heb alleen een potje kruiden mee genomen, maar die hebben ze alleen in Frankrijk. En de laatste vakantie die ik mee ben geweest heb ik ze in mijn reistas gedaan omdat er verder geen plek meer was. Dus ik vind dat ik er ook wat van mag meenemen

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-12 17:42

Haha :P Sneaky nienke :=

zo we hebben echt niks meer te doen voor project. Iedereen zit nu ander huiswerk te doen :=

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 18:04

haha dat ken k O:) (dat iedereen dan ineens wat anders zit te doen :') )
vriendin van mij gaat nog een planning maken voor het project :P
en dan gaan we daar ook maar mee aan de gang xD

Alleen geloof dat de project'groepsleden' niet zo goed zijn in snel reageren via mail :+
Heb gister een mail gestuurd en nog niets terug :P
Nja okeej 1 heeft nu schapenstage. Dat snap k dan nog xD
Vorige periode had k een meisje die presteerde het om heel vaak binnen 1-5 minuten al te antwoorden :+ Super chill. Die had vaak dr mobiel bij de hand waar ze ook alle mailtjes op ontving.

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 18:21

Meeting was gezellig!
En Lynn heeft badkamer buur gespot!
Net lekker 2 grote mokken warme choco met slagroom en spekjes gedronken met n vriendin :)
Daarna n uurtje gewandeld. Nu eten maken :)
Lekker pasta met roomsaus en hamblokje en champignons. Nu eerst ff tafel dekken :)

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-12 18:22

Okee ik dacht heel even dat je spekjes als in vlees in je chocomel had gedaan :')

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 18:40

Dat was best wel akward geweest lijkt mij

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-12 18:45

Ja. Iewl. vlees. Ieieieieeelll

Zo nu naar huis koken huiswerkkkkkkkkkkkkkkk :Y)

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 19:36

Ik neem ook geregeld wat mee van thuis. Vooral vaak 4 sneetjes brood, omdat ik met mijn brood precies 1 week probeer te doen, omdat we geen vriezer hebben en het anders op maandag niet meer goed is.

Ik ben trouwens van lang haar naar een bob gegaan, maar ik weet nog niet wat ik er van vind.... Ohja en morgen is mijn date :P

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 20:11

1234 schreef:
Ik heb vroeger op de middelbare trouwens ook 5 jaar lang een grote kipling rugzak gehad _O- had later echt schijt aan alles van want ze ervan zouden denken :') Pas in t examenjaar had ik een andere rugzak gekocht (van Dakine) die k nu ook nog gebruik xD

Ik heb er ook schijt aan. Mijn kipling gaat al 7 jaar mee, en ik wil gewoon geen andere tas. :+
Oeh, er staat weer metal op. Ik ga nu kijken van wie dat is *\o/*
edit: mijn linker buurman. Heeft hij even geluk, mij hoor je niet klagen

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 20:19

Meiden! Willen jullie een verhaaltje en foto's sturen? En wil iemand quotes verzamelen?
Nienke, jou stukje heb ik al, dank je! :)

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 20:32

Ben met de foto's bezig aar ImageShack werkt niet mee

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Naskapower op 16-02-12 20:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 20:33

Oeeh bijna nieuw topic :P

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 20:44

arans schreef:
Ik neem ook geregeld wat mee van thuis. Vooral vaak 4 sneetjes brood, omdat ik met mijn brood precies 1 week probeer te doen, omdat we geen vriezer hebben en het anders op maandag niet meer goed is.

Ik ben trouwens van lang haar naar een bob gegaan, maar ik weet nog niet wat ik er van vind.... Ohja en morgen is mijn date :P

FOTO!

Handig ingericht Naska, is dat nu jouw eigen spul of van dat meisje?